۱۳۸۸ بهمن ۱, پنجشنبه

فتح از رژیم ایران می خواهد که عذر خواهی کند

پنج‌شنبه، ۰۱ بهمن ۱۳۸۸ / ۲۱ ژانویه ۲۰۱۰
AddThis Social Bookmark Button

مدیر سایت جنبش فتح رژیم ایران را به خاطر احضار کاردار فلسطین در تهران که توسط وزارت خارجه ایران در اعتراض به پخش پیام مسعود رجوی در این سایت احضار شده بود, مورد انتقاد قرار داد.
این سایت پیام مسعود رجوی به مردم ایران را در رابطه با قیام عاشورا درج کرده بود و وزارت خارجه رژیم ایران کاردار فلسطین در تهران را به خاطر اعتراض به درج این پیام احضار کرد.

مجله روز الیوسف( مصر) (اول بهمن ۸۸) دکتراسلام الشتیوی مدیر سایت جنبش فتح از احضار محمد جوهر کاردار فلسطین توسط وزارت خارجه ایران در تهران, در اعتراض به پخش پیام مسعود رجوی رهبر سازمان مجاهدین خلق ایران که در آن از آشوبهای اخیر ایران صحبت کرده بود, انتقاد کرد.
الشتیوی به روز الیوسف گفت: این سایت سیاست دولت فلسطین را پیروی می کند که موضع ایران در حمایت از حماس و حزب الله را رد می کند.
او رژیم ایران را یک رژیم دیکتاتوری دانست که انتقادات را قبول نمی کند و علیه مخالفینش خشونت بکار می برد, و توضیح داد: تهران حق ندارد به آنچه سایت فتح پخش می کند اعتراض کند, و موضع فعلی ایران را به موضع اسرائیل تشبیه کرد هنگامی که سفیر ترکیه را برای انتقاد به او در مورد پخش سریال دره گرگها توسط رادیو این کشور, احضار کرده بود و در نهایت به معذرت خواهی تحقیر آمیز از آنکارا, انجامید.

منبع خبر سایت همبستگی ملی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر