۱۳۸۸ دی ۲۹, سه‌شنبه

افشای روابط خانوادگی، سونامی اخلاقی و مرحله ای تازه در شقه و شکاف درونی

سه‌شنبه، ۲۹ دی ۱۳۸۸ / ۱۹ ژانویه ۲۰۱۰
AddThis Social Bookmark Button

سایت آینده وابسته به جناح رفسنجانی نوشت: اگر مسابقه افشای روابط خانوادگی و اخلاقی مانند مسابقه اتهام زدن مالی آغاز شود، فهرست طولانی از اشخاص مشهور وجود دارد که دارای تعدد همسر دائم یا موقت یا مسایل اخلاقی هستند که تصور این موارد درباره تعدادی از آنان نیز برای افکار عمومی به ویژه حامیان دولت دشوار است به نظر می‌رسد بهتر است دستگاه‌های نظارتی برای جلوگیری از رخ‌دادن سونامی اخلاقی و از بین رفتن حریم خصوصی مسئولان و چهره‌های مشهور وارد عمل شوند، چرا که در صورت باز شدن این موضوع، دامنه آن بسیار گسترده خواهد شد و دامان بسیاری را خواهد گرفتسایت آینده (۲۷ دی ۸۸) نوشت: ارگان اینترنتی حامیان احمدی‌نژاد در حالی با اعلام خبر ازدواج دوم یک روزنامه‌نگار منتقد دولت سعی کرده است از وی انتقام بگیرد که باز کردن این عرصه، می‌تواند عواقب تصور نشدنی برای حامیان دولت به همراه داشته باشد و در صورت باز شدن این موضوع، دامان بسیاری را خواهد گرفت
پس از چهار سال مسابقه افشاگری درباره اتهامات مفاسد اقتصادی، رسانه‌های حامی احمدی‌نژاد وارد افشای روابط خانوادگی منتقدان دولت شدند.
به گزارش خبرنگار ”آینده“، مسابقه افشاگری به جایی رسید که عباس پالیزدار که از اعضای حامیان دولت محسوب می‌شد، در سخنرانی افشاگرانه خود در همدان اتهامات صریحی علیه بسیاری از شخصیت‌های کشور و حتی مهمترین چهره روحانی حامی دولت، آیت‌الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو فقهای شورای نگهبان به زبان آورد و پس از محکومیت در دادگاه نیز بر صحت اظهارات خود تأکید کرد.
محمود احمدی‌نژاد هم اوج روند افشاگری اتهامات مالی را در مناظرات انتخاباتی با موسوی و کروبی به نمایش گذاشت که این اظهارات با واکنش علنی رهبر انقلاب در نماز جمعه ۲۹ خرداد مواجه شد.
با این حال به نظر می‌رسد رسانه‌های حامی احمدی‌نژاد در حال وارد شدن به دور جدیدی از فشاگری در حوزه روابط خانوادگی هستند و در این چارچوب سردبیر سابق روزنامه آفتاب‌یزد که از حضور فرزند معاون مطبوعاتی ارشاد در آلمان خبر داده بود، به عنوان اولین سوژه افشاگری روابط خانوادگی انتخاب شده است.
ارگان اینترنتی حامیان احمدی‌نژاد، در حالی با اعلام خبر ازدواج دوم این روزنامه‌نگار منتقد دولت سعی کرده است از وی انتقام بگیرد که باز کردن این عرصه، می‌تواند عواقب تصور نشدنی برای حامیان دولت به همراه داشته باشد.
اگر مسابقه افشای روابط خانوادگی و اخلاقی مانند مسابقه اتهام زدن مالی آغاز شود، فهرست طولانی از اشخاص مشهور وجود دارد که دارای تعدد همسر دائم یا موقت یا مسایل اخلاقی هستند که تصور این موارد درباره تعدادی از آنان نیز برای افکار عمومی به ویژه حامیان دولت دشوار است و با توجه به آن‌که بسیاری از رسانه‌ها و چهره‌های منتقد و اپوزیسیون در خارج از کشور فعالیت دارند و هیچ‌گونه محظوریت و محدودیتی برای انتشار این‌گونه مطالب ندارند، تصویر عدالت‌طلبانه و اخلاقی بسیاری از چهره‌های مشهور به ویژه در میان دختران و زنان حامی دولت به سرعت فروپاشیده خواهد شد.
به نظر می‌رسد بهتر است دستگاه‌های نظارتی برای جلوگیری از رخ‌دادن سونامی اخلاقی و از بین رفتن حریم خصوصی مسئولان و چهره‌های مشهور وارد عمل شوند، چرا که در صورت باز شدن این موضوع، دامنه آن بسیار گسترده خواهد شد و دامان بسیاری را خواهد گرفت. ».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر