۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

جنبش فتح منطقه جنوب: مناسبات جنبش فتح با مجاهدین خلق استراتژیک است

دوشنبه، ۰۵ بهمن ۱۳۸۸ / ۲۵ ژانویه ۲۰۱۰
AddThis Social Bookmark Button

جنبش فتح ـ منطقه جنوب، روز یکشنبه ۴بهمن، با صدور بیانیه ای اعلام کرد: «مناسبات بین جنبش آزادیبخش ملی فلسطین ”فتح” و ”مجاهدین خلق” مناسباتی استراتژیک است و جنبش فتح در کنار آنها در مبارزه عادلانه شان علیه بنیادگرایی و تروریسم رژیم آخوندی که خون ایرانیان وفلسطینیان را می ریزد, می ایستد».

بیانیه می افزاید: «ما با صدای بلند حمایت خود را از مجاهدین خلق و رهبر مقاومت ایران مسعود رجوی و مریم رجوی رئیس جمهور منتخب مقاومت ایران آزاد, اعلام و تأکید میکنیم».
در ادامه این بیانیه آمده است: آنچه که برخی سایتهای اینترنتی مشکوک که خود را منسوب به جنبش فتح می دانند در باره ”توقف همکاری با مجاهدین خلق” مدعی شده اند, به طور کامل عاری از صحت است و تبلیغات جنبش فتح و رسانه های آزاد جهان عرب و اسلام, همواره یاور ”مجاهدین خلق” به عنوان برادران هم روش و هم سرنوشت خود در ایران خواهند بود.
این اطلاعیه خواستار آن شد که رژیم متکبر در ایران باید در قبال رفتارش با جنبش فتح و سفیر فلسطین در تهران عذرخواهی کند.
یادآوری می شود به دنبال درج پیام آقای مسعود رجوی در رابطه با قیام عاشورا توسط یک سایت فلسطینی در روز ۲۹ دیماه ۸۸, وزارت خارجه رژیم, محمد جوهیر, کاردار فلسطین را احضار کرده و نسبت به درج این پیام در سایتهای فلسطینی به وی اعتراض کرد.
روز اول بهمن ۸۸, مجله روزالیوسف, به نقل از اسلام اشتیوی مدیر سایت جنبش فتح, ضمن حمله به رژیم آخوندی نوشت: سایت مزبور سیاست دولت فلسطین را پیروی می کند که موضع ایران در حمایت از حماس و حزب الله را رد می کند.
مدیر سایت جنبش فتح, رژیم ایران را یک رژیم دیکتاتوری دانست که علیه مخالفانش خشونت بکار می برد و گفت: تهران حق ندارد به آنچه سایت فتح منتشر می کند اعتراض کند و خواستار عذرخواهی رژیم گردید.

منبع خبر سایت همبستگی ملی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر