۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

آخوند جنایتکارخاتمی واراجیفش در خیمه شب بازی جمعه.

سخنگوي خامنه اي گفت: «اگر ميخواهيد در ايران بمانيد» بايد «ملتزم عملي ولي فقيه» باشيد

881103 همزمان با اوجگيري مخاصمات و ريزش دروني رژيم سخنگوي خامنه اي در نمايش جمعه اعلام كرد
«اگر ميخواهيد در ايران بمانيد» بايد «ملتزم عملي ولي فقيه» باشيد

آخوند احمد خاتمي, در نمايش جمعه امروز, به معترضان و منتقدان داخلي رژيم هشدار داد كه« اگر ميخواهند در اين كشور بمانند» از « موضعگيري دو پهلو» پرهيز كنند و «ملتزم عملي به رهنمود هاي ولي فقيه» باشند, «زيرا حفظ نظام از اوجب واجبات مي باشد».
وي تأكيد كرد «دو جبهه بيشتر نيست يکي جبهه انقلاب و ديگري جبهه ضد انقلاب» و پرسيد «کجاي کاريد آن طرف يا اين طرف»؟
اين آخوند جنايتكار كه پس از سخنرانيهاي خامنه اي و به منظور تشريح خط و نشان كشيدنهاي او به صحنه ميآيد, تصريح كرد كه «حساب محاربين» «جداست و قانون تکليف آنها را مشخص کرده است».
به اين ترتيب, فاشيسم ديني حاكم بر ايران، در حاليكه مخاصمات و ريزش دروني آن هر روز شديدتر ميشود، به زبان يكي از سخنگويان خامنه اي و يكي از هارترين جنايتكاران نظام، به رقبا و منتقدان داخلي وعده سركوب داد و اذعان كرد رژيم ظرفيت و توان هيچگونه انعطاف و نرمش حتي با افراد و جناحهاي درونيش را ندارد، چيزي كه بهخوبي از ضرورت و حتميت سرنگوني و تغيير تماميت آن خبر ميدهد.
تهديدهاي پياپي سران رژيم آخوندها, راه انداختن نمايشهاي انزجارآور اعترافات اجباري در حالي است كه مردم و جوانان غيور ايراني با شعارهاي «مرگ بر خامنه اي» و «مرگ بر اصل ولايت فقيه», خواست خود براي نفي تماميت رژيم آخوندها را فرياد ميكنند.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
2بهمن1388(22ژانويه2010)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر