۱۳۸۸ دی ۱۷, پنجشنبه

دربرگرفته شده از سایت ایران افشاگر.

فيگارو : آيا ما در سال 2010 شاهد سقوط رژيم ملاهاي ايران خواهيم بود؟

881016 روزنامه فيگارو چاپ فرانسه در سرمقاله خود با عنوان آيا ما در سال 2010 شاهد سقوط رژيم ملاهاي ايران خواهيم بود؟ نوشت: اين رژيم در ميان يک گاز انبر گير کرده هيچگاه تا به اين حد آسيب پذير نبوده است.
فيگارو عدم پاسخگويي رژيم نسبت به ماجراجويي هسته ايش را به يك فرار به جلو تشبيه كرده و مي نويسد:
آخرين بازي اين رژيم در پايان هفته گذشته در جريان مذاکرات پايان ناپذير بر سر مسئله هسته اي به يک فرار به جلو شباهت دارد. جمهوري اسلامي از تبعيت از شرايط تعيين شده توسط غربيها براي غني سازي اورانيوم اش سرپيچي ميکند و غربيها را تهديد کرده که اگر تا يک ماه ديگر هيچ توافقي در اين زمينه حاصل نشود اورانيوم اش را خودش توليد خواهد کرد.
سرمقاله فيگارو با اشاره به سعي رژيم در كشاندن مردم پشت جاه طلبي هاي هسته اي اش مي نويسد:
ولي امروزه موضوع هسته اي مشغوليت ذهني درجه اول براي ايرانيها نيست. جنبش راديکاليزه شده و در برخي نبردها پيروزيهايي را کسب کرده است. موضوع به يک مخالفت بر ضد انتخابات رياست جمهوري دزديده شده در ماه ژوئن محدود نميشود. اين جنبش يک نبرد براي آزادي و بر ضد ملا هاست.
روزنامه فيگارو با اشاره به آگاه شدن جهان نسبت به مطامع ملايان حاكم و جنبش سراسري مردم ايران مي نويسد: باراك اوباما، نيکولا سارکوزي و ديگر رهبران کشورهاي غربي از اين موضوع آگاه هستند و روشن است که اولتيماتوم رژيم ايران را رد خواهند کرد.
منبع: فيگارو

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر