۱۳۸۸ دی ۲۶, شنبه

ابراز وحشت پاسدار صفوى، نسبت به گرايش جوانان قيام به مجاهدين
جوانان اشرف نشان قيام
جوانان اشرف نشان قيام
پاسدار رحيم صفوى سركرده پيشين سپاه پاسداران، بار ديگر وحشت ديكتاتورى آخوندى را از نفوذ مجاهدين در ميان نسل جوان ابراز كرد و گفت «گروه براندازى كه به هيچ چيز مثل قانون اساسى، ولايتفقيه و هيچ‌يك از بخش‌هاى ايران اسلامى اعتقادى نداشتند وارد صحنه اغتشاشات شدند… اين گروه كسانى بودند كه عكس امام… را پاره كردند… . تخريب‌هاى وسيعى در سطح شهرها ايجاد كردند و رفتارشان ساختار شكن و تنش‌آفرين بود و اين در حالى بود كه در اين بستر فراهم شده از گروه… . منافقين و برخى از جوانانى كه تحت تاثير آنها قرار گرفته بودند و يا به دليلى ناراحتى داشتند نيز وارد صحنه شدند».

مشاور نظامى ولىفقيه ارتجاع از قيام بهعنوان تحولى كه كام ديكتاتورى آخوندى را «تلخ» كرد نام برد و از جمله مجاهدين را «عامل و زمينهساز حوادث پس از انتخابات» نام برد و گفت كه پس از انتخابات «بسترى فراهم شد كه گروه نفاق و برانداز فعال شدند».
سركرده سابق سپاه در حاليكه از «امنيت و آرامش» بهعنوان نياز مبرم ديكتاتورى آخوندى ياد مىكرد، خواستار وحدت همه جناحهاى رژيم حول ولىفقيه ارتجاع شد. پاسدار رحيم صفوى در عين حال به منظور ايجاد رعب و وحشت به تهديد روى آورد و گفت: «… رهبرى بسيار قاطع هستند و ايشان وقتى به زمان برسند قاطعيت را دارند و آن برخورد قاطع با دشمنان را خواهند كرد».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر