۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

خبرگزاری اخبار عراق: جوانان ایرانی تصویر رجوی را روی پلی در مرکز تهران نصب کردند

شنبه، ۰۳ بهمن ۱۳۸۸ / ۲۳ ژانویه ۲۰۱۰
AddThis Social Bookmark Button

در آستانه ۳۰ دی, سی ویکمین سالگرد آزادی مسعود رجوی از زندان شاه و همزمان با درخواست حکم اعدام برای ۵ تن از دستگیرشدگان قیام به اتهام همکاری با مجاهدین, جوانان هوادار مقاومت اقدام به نصب تصویر مسعود رجوی در مرکز تهران به عنوان نماد انقلاب وآزادی و مبارزه با دشمن نمودند.

خبرگزاری اخبار عراق, (۲ بهمن۸۸) نوشت: در آستانه ۳۰ دی, سی ویکمین سالگرد آزادی مسعود رجوی از زندان شاه در سال ۱۳۵۷ و همزمان با درخواست حکم اعدام برای پنج تن از دستگیرشدگان قیام به اتهام همکاری با مجاهدین خلق, جوانان هواداران مقاومت اقدام به نصب تصویر مسعود رجوی (رهبر مقاومت ایران) در مرکز تهران به عنوان نماد انقلاب وآزادی و مبارزه با دشمن ضد بشری نمودند.
این تصویر به ابعاد دو متر ونیم در سه متر در میدان ”جمهوری” در مرکز تهران از بعد از ظهر پنجشنبه ۲۴ دیماه تا ظهر روز جمعه ۲۵ دیماه برافراشته بود تا اینکه مزدوران”ولایت فقیه” وحشت زده که درحال منفجر شدن از شدت کینه بودند, آنرا پایین آوردند.
همانگونه که جلاد صلواتی و دادستان رژیم در بیدادگاه فاش ساختند بر اساس بند ۱۸۶ قانون مجازاتهای رژیم ولایت فقیه از آنجا که رهبری و مرکزیت مجاهدین باقی هستند بنابراین تمامی اعضا و هواداران سازمان نیز محارب محسوب میشوند حتی اگر در شاخه نظامی سازمان نباشند!
علاوه بر آن بند ۱۹۰ همین قانون تصریح میکند که مجازت هرکس که با ”بت ولی فقیه” به جنگ برخیزد: «یا کشته شدن یا به دار کشیده شدن تا مرگ و یا قطع دست راست و سپس پای چپ و یا تبعید و دوری از وطن» است.

منبع خبر سایت همبستگی ملی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر