۱۳۸۸ دی ۱۹, شنبه

هشدار مقاومت ايران نسبت به كشتار بىرحمانه بازداشتشدگان قيام و زندانيان سياسى
سردژخيم , عباس جعفري دولت آبادي
سردژخيم , عباس جعفري دولت آبادي
سردژخيم عباس جعفرى دولت آبادى، دادستان تهران، امروز اعلام كرد پرونده ”پنج متهم به اتهام محاربه به دادگاه انقلاب ارسال شده است ”وى مدعى شد آنها اعضاى سازمان مجاهدين خلق ايران هستند و آنها را به «سازماندهى جرايم ارتکابى در روز عاشورا» و «تلاش موثر براى ساختار شکنى در اين روز» متهم كرد.( خبرگزارى رژيم-ايرنا-18دى).

دبيرخانه شوراى ملى مقاومت با صدور اطلاعيهيى اعلام كرد: رژيم آخوندها در سراشيب سرنگونى، با اعدام زندانيان سياسى و دستگير شدگان قيام سراسرى، مذبوحانه درصدد است از گسترش و تعميق اين قيام جلوگيرى كند. اما اعدام زندانيان سياسى، هم‌چون كشتار تظاهر كنندگان در خيابانها و شكنجه و تجاوز به بازداشت شدگان و زندانيان در سياهچالهاى اين رژيم هم‌چون كهريزك، تنها اراده مردم ايران براى استمرار و تشديد قيام تا تغيير تماميت اين رژيم را مستحكمتر مىكند.
دژخيمان طى هفتهها و ماههاى اخير با راهانداختن دادگاههاى فرمايشى و گرفتن اعترافها اجبارى، براى اعدام بازداشت شدگان قيام زمينهسازى كردهاند. پس از قيام عاشورا، سركردگان ريز و درشت رژيم، قيام كنندگان را «محارب» و مستحق مجازات اعدام دانستهاند. بنابر قوانين سبعانه رژيم «محارب» به مجازاتهاى وحشيانه مانند «قتل، آويختن بهدار، قطع دست راست و پاى چپ و نفى بلد» محكوم مىشود.

مقاومت ايران نسبت به كشتار بىرحمانه انبوه بازداشتشدگان قيام و زندانيان سياسى هشدار مىدهد و دبيركل، شوراى امنيت و كميسر عالى حقوقبشر مللمتحد و ديگر مراجع مدافع حقوقبشر را به اقدام فورى براى جلوگيرى از اعدام زندانيان سياسى فرا مىخواند. فقدان يك رويكرد قاطع از سوى جامعه بينالمللى، در قبال سبعيتهاى آخوندهاى خونآشام، دست آنها را در به مسلخ بردن آزادىخواهان ايران باز گذاشته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر