۱۳۸۹ بهمن ۱۴, پنجشنبه

وضعیت امنیتی در خیابان انقلاب و فعالیتهاـ ۱۴ بهمن

پنج‌شنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۸۹ / ۰۳ فوریه ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

وضعيت امنيتي در خيابان انقلاب و فعاليتهاـ 14 بهمن تهران ـ ساعت ۱۰۳۰ ـ به گزارش شاهدان، مزدوران عربده کش بسیجی رژیم از این ساعت در حال مستقر شدن در خیابان انقلاب بودند. روز پنجشنبه تعداد مزدوران انتظامی کمتر شده و مزدوران لباس شخصی در این نقطه افزایش یافته است. همچنین ۴ الی ۵ پژو سیاهرنگ مزدوران اطلاعاتی در مقابل دانشگاه مستقر شده بودند.

در میدان انقلاب نیز، ۳ پژو و ۱ ون سیاهرنگ متعلق به عوامل اطلاعات مستقر بودند. پلاکاردهای دست مزدوران بسیجی حاوی شعار علیه «مبارک» گزارش شده است.
تهران- ۱۳۳۰- به گزارش دریافتی از مسیرهای انقلاب آزادی وامام حسین ودانشگاه تهران تا این ساعت هیچ خبری نبوده است اما فقط نیروهای رژیم مستقر شده ودررفت وآمد هستند.
تهران ـ ساعت ۱۴۰۰ - مناطق تهران نواب و انقلاب مزدوران بسیاری را به صورت به هم چسبیده چیده اند. این مزدوران لباس شخصی و انتظامی و ساندیس خور هستند که اغلب هم به صورت جمعی می پلکند. موبایلهای مناطق مختلف قطع شده. نمی توان به خوبی تماس گرفت. تلفنهای عمومی همه کیوسکهای مناطق انقلاب و نواب هم قطع است. اینترنت نیز در اغلب مناطق تهران بسیار کند و بعضا نیز قطع است. با اینحال مزدوران بسیجی تلفنهایشان به راه است.
تهران ـ ساعت ۱۵۰۰- وضعیت تهران کاملا امنیتی گزارش شده است:
مزدوران رژیم درفواصل میدان انقلاب تا آزادی مردم را مورد بازرسی قرار می دهند هرجا که شک کنند. همچنین شنیده شده است که خوابگاههای دانشجویی نیز از طریق لباس شخصی ها وحراست تحت نظر گرفته شده اند.
فعالیت ها:
تهران ـ ۱۳ بهمن ـ شعارنویسی به صورت فعال و گسترده در همه جای تهران ادامه دارد از جمله روز چهارشنبه این موارد گزارش شده است:
خیابان اخوان، میدان سلماس، پشت بیمارستان سجاد
- خامنه ای وای به حالت ۲۲ بهمن تو راهه
- خامنه ای، مبارک، در یک سطل زباله
نظام آباد ـ خیابان سرباز
- مرگ بر خامنه ای جنایتکار
- ۲۲ بهمن روز نجات ملت
خیابان ویلا ـ خیابان نوید
- مرگ بر خامنه ای
- ملت ایران متحد شوید انقلاب در راهست
خیابان والفجر پشت دانشگاه تربیت بدنی
- خامنه ای، مبارک پیوندتان مبارک
- خامنه ای بیچاره ۲۲ بهمن تو راهه

بزرگراه صیاد شیرازی ـ خیابان تبریزی
- زندانی سیاسی آزاد باید گردد
- مرگ بر اصل ولایت فقیه، درود بر ضد ولایت فقیه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر