۱۳۸۹ اسفند ۴, چهارشنبه



دجالگریهای احمدی نژاد: من تعجب می کنم یک حاکمی پیداشود که مردم خودش را بکشد!

چهارشنبه، ۰۴ اسفند ۱۳۸۹ / ۲۳ فوریه ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

تلویزیون رژیم، شبکه خبر، سوم اسفند، حرفهای احمدی نژاد در مورد کشتار وحشیانه مردم لیبی توسط نیروهای قذافی را پخش کرد که جالب ترین قسمت آن اظهار تعجب احمدی نژاد از کشتار مردم توسط حکومت بود. وی گفت: «من تعجب می کنم یک حاکمی پیداشود که مردم خودش را بکشد و بمباران کند. من اکیدا به حکام توصیه می کنم که ملت ها حرفشان را بزنند و تابع ملت باشید. اگر اینها حاکم آن کشورها هستند.

چطوری یک حاکمی می تواند مردم خودش را به مسلسل و رگبار ببندد و با تانک به آنها حمله کند و بمباران هوایی بکند.
مردم باید اراده خودش را اعمال کند. ... هرکس می گوید با ملت است آن را پیروی کند.
ما منتظر آن تحول اصلی هستیم که همه ظلم را ریشه کن کند.
حکام با مردم خود همراهی کنند و گوش کنند چرا اینقدر فشار می آورید که مردم اصلاحات بخواهند در کنار مردم باشید.
بخصوص همه از رفتار دولت لیبی تعجب کردند.
هرکس به خواسته مردم خود توجه نکند نتیجه آن از قبل معلوم است».
البته این جمله را قبل از هر کس خود احمدی نژاد و لوطی عمامه دارش می دانند و به زودی عملا آن را خواهند دید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر