۱۳۸۹ بهمن ۲۵, دوشنبه

یک دختر شجاع با پرچم ایران و تصاویر شهدا در بالای جرثقیل در چهار راه قصر+ تصویر + خبر تکمیلی

یک دختر شجاع با پرچم ایران و تصاویر شهدا در بالای جرثقیل در چهار راه قصر+ تصویر + خبر تکمیلی

دوشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ / ۱۴ فوریه ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید

بنا به خبرهایی که از طریق چند وبلاگ به نقل از شاهدان عینی منتشر شده، امروز (۲۵ بهمن) حوالی ساعت ۸ صبح یک دختر شجاع از جرثقیلی واقع در چهار راه قصر تهران بالا رفته و پارچه سبزی به گردن بسته و عکس پدر و پسری را در دست دارد و شعار می دهد. جمعیت زیادی جمع شدند و آتشنشان ها قصد داشتند این دختر را پائین بیاورند ولی این دختر تهدید کرده که اگر نزدیک شوند خود را از بالا به پائین پرت می کند.

یک خبر تکمیلی حاکی است که جوانی که به بالای جرثقیل رفته، از اقوام یکی از شهدای تظاهرات سال گذشته است و تصاویر شهدای قیام سال ۸۸ را از جرثقیل آویخته است.

نکته مهم: برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید و روی عکس بزرگ دوباره کلیک کنید، می بینید که پرچم بدون آرم عقرب نشان رژیم است.

دومین عکس از این حرکت شجاعانه نیز روی اینترنت منتشر شده است:

خبر تکمیلی:

گفته می‌شود نیروی انتظامی، پس از چندین ساعت تلاش، حوالی ساعت ۱۰:۳۰ با ضرب و شتم بی رحمانه، این دختر شجاع را پایین آورده و دستگیر کرده است. از سرنوشت این دختر خبری در دست نیست.

یک وبلاگ نویس می نویسد: دختری که بالای جرثقیل رفته بود و چنین شجاعانه اسقامت میکرد وقتی مامور نیروی ویژه ناجا به دخترک رسید با ضربات پی در پی با پا به صورت و سینه دختر کوبید قبل از این هم یک نفر لباس شخصی از پایین عربده می کشید تک تیر انداز بیاد بزنه این دختر رو بسیجی لباس شخصی بی شرف مامور نیروی انتظامی که ذره ای انسانیت در وجودت نیست به فکر آینده هم باش روزی که باید در دادگاه ملت پاسخگوی اعمال وقیحانه خود باشی ننگ بر تو

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر