۱۳۸۹ بهمن ۲۵, دوشنبه

پیام رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت:
درود به مردم و جوانان بپاخاسته میهن
دیکتاتوری آخوندها در برابر توفان قیام و آزادی راه گریزی ندارد
مریم رجوی رییس جمهور برگزیده مقاومت ایران
مریم رجوی رییس جمهور برگزیده مقاومت ایران
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
به هموطنان به‌پاخاسته به‌ویژه به زنان و جوانان اشرف‌نشان ایران که فریادهای در گلو خفه شده علیه دیکتاتوری را همصدا با ملتهای به‌پاخاسته در مصر و تونس و عراق و دیگر کشورهای منطقه فریاد می‌کنند، درود می‌فرستم.

امروز اراده زنان و جوانان و دانشجویان، تدابیر سرکوبگرانه رژیم آخوندی و وحشی‌گری گله‌های پاسدار و بسیجی و لباس‌شخصی و نیروی انتظامی و اطلاعاتی را در هم شکست و با پس زدن یورش نیروهای سرکوبگر و بی‌توجه به شلیک مستمر گازهای اشک‌آور و ضربات چماق و باتون به تظاهرات و حرکت اعتراضی خود از شرق تا غرب و از شمال و جنوب به سمت میدان انقلاب و میدان آزادی ادامه دادند.

خروش پرطنین شعارهای «الله اکبر» و «مرگ بر دیکتاتور» در تظاهرات شبانه تهران که شب گذشته ولایت سفیانی خامنه‌ای را لرزاند، و شعارهای مرگ بردیکتاتور و مرگ بر خامنه‌ای که امروز به‌رغم بسیج سرکوبگرانه رژیم، در خیابانهای مرکزی تهران و دیگر شهرهای ایران طنین‌افکن شد، بیانگر خواست عموم مردم ایران و خیزشهای آرام‌ناپذیر آنها برای به زیر کشیدن فاشیسم مذهبی و برقراری آزادی و دموکراسی است.

اقدام‌های جنون‌آسای خامنه‌ای از جمله اعدامهای گسترده، تشدید شکنجه زندانیان سیاسی، پناه بردن به تروریسم ماهواره‌یی، اعمال محدودیتهای شدید اینترنتی و بستن ایستگاههای مترو در برابر اراده قاطع مردم ایران و بهار قیام و آزادی در سراسر منطقه راه به جایی نمی‌برد و فقط ضعف و هراس بنیادین این رژیم را به نمایش می‌گذارد.
دیکتاتوری آخوندها از خروش توفنده بهمن ماه و قیام آزادی‌خواهانه مردم ایران و از توفان خیزشها در منطقه گریزی ندارد.

ولی‌فقیه ارتجاع بیهوده می‌کوشید که دیکتاتوری فاسد آخوندی را الگوی انقلاب آزادیخواهانه مردم مصر معرفی کند، ولی حالا در چند صدمتری بیت‌العنکبوت خودش دوباره قیام‌کنندگان زمین را زیر پای رژیم به لرزه درآورده‌اند و به ملتهای سراسر منطقه پیام می‌دهند که فاشیسم زیر پرده دین، الگویی است که فقط باید آن را لعن و نفرین و سرنگون کرد.

جامعه جهانی را به همبستگی با خیزشهای آزادی‌خواهانه مردم ایران فرا می‌خوانم و به دولتهایی که در پی مماشات و معامله با آخوندها هستند خاطرنشان می‌کنم که این سیاستهای عقب‌مانده و امتیاز دادن به رژیم نامشروع آخوندها را به کلی کنار بگذارند و در کنار مردم و مقاومت آنها برای آزادی قرار گیرند. معامله و مراوده با این رژیم نه تنها نامشروع و علیه ارزشهای حقوق‌بشری و دموکراتیک است، بلکه این معاملات از این پس جز خسران اقتصادی و سیاسی و برانگیختن نفرت و انزجار مردم ایران حاصلی نخواهد داشت.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
25بهمن۱۳۸۹ (14فوریه۲۰۱۱)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر