۱۳۸۹ اسفند ۱, یکشنبه

درگیریها در میدان ونک

یک‌شنبه، ۰۱ اسفند ۱۳۸۹ / ۲۰ فوریه ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

براساس آخرین خبرهای دریافتی از تهران،در میدان ونک درگیری بین مردم با نیروهای بسیج ویگان ویژه رژیم به صورت جنگ گریز ادامه دارد مردم شدیدا درمقابل عوامل رژیم ایستاده اند وبا تاکتیک ”بزن در رو” با رژیم مقابله می کنند.براساس این گزارش یگان ویژه ازگلوله های پلاستیکی استفاده می کنند و با باتون به مردم حمله کرده اند. ولی مردم همچنان مقاومت میکنند وصحنه را دردست دارند.


حرکت ماشین ها به سمت بالای میدان ونک مسدود شده یکجا ۳۰۰تا ۴۰۰نفراز مردم در حال شعار دادن از میرداماد به سمت صدا وسیمای رژیم حرکت کردند و آنجا بین مردم و ماموران درگیری پیش آمد.
برغم انبوه نیروهای سرکوبگر انتظامی و امنیتی جمعیت عظیم مردم در امیرآباد تجمع و تظاهرات کرده و با نیروهای سرکوبگر درگیرشدند. فضابشدت ملتهب است و شدت درگیری ها درشب بیشتر خواهد شد.
ساعت۱۷۱۵ دقیقه در میدان ونک حداقل ۱۰۰ نفرگارد ویژه مستقر شده بودند وتعدادی نیز لباس شخصی بودند.
در تقاطع میر داماد وولیعصر مردم دور هم جمع شده بودند وشعار مرگ بر دیکتاتور سر دادند.
نیروهای ویژه برای پراکنده کردن این جمعیت چندین بار با گاز اشک آور زدند

درگیری در کرمان
حدود ساعت ۱۸ در کرمان در میدان کوثر درگیری شده بوده و مامورین مردم را متفرق می کردند

تیراندازی در شیراز
در ساعت عصر ۷ در میدان نمازی تیر اندازی شد و صدای شلیک به گوش میرسید. جمعیت خیلی زیادی حضور داشت. از آمار کشته ها هنوز خبری در دست نیست.

حرکتهای اعتراضی در مهاباد
امروز از صبح یگان ویژه و لباس شخصی ها درتمامی مراکز حساس شهر مهاباد مستقر هستند جوانان مهاباد نیز با آتش زدن چند حلقه لاستیک خود را برای حرکت اعتراضی آماده میکنند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر