۱۳۸۹ بهمن ۲۲, جمعه

پیام مریم رجوی به مناسبت پیروزی قیام مصر

جمعه، ۲۲ بهمن ۱۳۸۹ / ۱۱ فوریه ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران مريم رجوي سقوط ديكتاتوري و  پيروزي قيام مصر را به ملت بزرگ مصر، به مردم سراسر خاورميانه و بويژه مردم ايران و همچنين مردم عراق ، تبريك گفت و با گرم‌ترين درودها به قيام‌كنندگان به ويژه زنان و جوانان مصر افزود: اين پيروزي بدترين خبر براي ولي فقيه ارتجاع و فاشيسم ديني حاكم بر ايران و بهترين خبر براي ملت‌هاي مصر و عراق و ايران است.

رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران مریم رجوی سقوط دیکتاتوری و پیروزی قیام مصر را به ملت بزرگ مصر، به مردم سراسر خاورمیانه و بویژه مردم ایران و همچنین مردم عراق ، تبریک گفت و با گرم‌ترین درودها به قیام‌کنندگان به ویژه زنان و جوانان مصر افزود: این پیروزی بدترین خبر برای ولی فقیه ارتجاع و فاشیسم دینی حاکم بر ایران و بهترین خبر برای ملت‌های مصر و عراق و ایران است.

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب ضدسلطنتی ایران، امروز موج تغییر و بهار آزادی در مصر، نقطه عطف تعیین‌کننده‌یی را آفرید، موجی که بی‌تردید دامنگیر دیکتاتوری هراسان آخوندها و عوامل و مزدوران آنها بویژه در عراق هم خواهد گردید.
خانم رجوی گفت: خامنه‌ای، همان‌گونه که در اظهارات گستاخانه روز جمعه‌اش نشان داد، به اقتضای نیاز رژیم به بن‌بست رسیده‌اش، برای مصادره انقلاب مردم مصر و آلوده کردن آن با الگوی ارتجاع خمینی از هیچ دسیسه‌یی فروگزار نمی‌کند.
استبداد مذهبی حاکم نه فقط دشمن مردم ایران که دشمن همه ملت‌های منطقه و تهدید اصلی انقلاب ها و قیام‌های آنان برای کسب آزادی و حاکمیت مردم است.
اما بی‌تردید جوانان و زنان و مردان آزادیخواه مصر دوشادوش همه مردم و نیروهای دمکراتیک در این منطقه از جهان، راه را بر مطامع ویرانگر رژیم ولایت فقیه از مصر و تونس تا عراق خواهند بست. تا روزی که دیکتاتوری حاکم بر ایران ساقط شود و تمام منطقه از شر دست‌اندازی و تروریزم و تفرقه‌افکنی آن نجات پیدا کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر