۱۳۸۹ بهمن ۲۶, سه‌شنبه

سناریوی لورفته ولی فقیه در باره شهادت صانع ژاله

سناریوی لورفته ولی فقیه در باره شهادت صانع ژاله

سه‌شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ / ۱۵ فوریه ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

در جریان راهپیمایی اعتراضی روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه، در تهران دستکم یک نفر بر اثر شلیک گلوله کشته و سه نفر دیگر مجروح شده‌اند.
رویتر روز سه شنبه خبرداد: طبق گزارشهای غیررسمی در راهپیمایی روز گذشته بر اثر تیراندازی در مرکز تهران یک نفر کشته و شماری مجروح شده اند.

روز دوشنبه در خیابانهای تهران درگیری های متعددی میان نیروهای دولتی و معترضان بروز کرد، رسانه های دولتی در پایان این روز از مرگ یک شهروند عادی خبر دادند با این حال جزئیاتی از هویت و نحوه کشته شدن او اعلام نشده است.

در همین حال خبرگزاری های مهر و فارس، مطابق سناریوی ولی فقیه، مجاهدین را متهم به شلیک به سوی حاضرین در تجمعات شکل گرفته از سوی «سران فتنه» کردند.

خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس) هویت فرد کشته شده را صانع ژاله متولد ۶۳، اهل پاوه اعلام کرده است که با تیر مستقیم کشته شده است.

فارس با وقاحت آخوندی، با الگوی سناریویی که برای ندا آقا سلطان تنظیم شده، تیراندازی به سوی فرد مزبور را به مجاهدین نسبت داد و نوشت: «صانع ژاله متولد سال ۶۳ از هموطنان کرد زبان اهل پاوه و از اهل تسن، دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران روز گذشته توسط یکی از گروه‌های تروریستی منافقین با تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفت که پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید».

فارس نوشـت: صانع ژاله متولد سال ۶۳ از هموطنان کرد زبان اهل پاوه و از اهل تسن، دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران روز گذشته با تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفت که پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید.

فارس افزود: گروهک تروریستی منافقین همچنین ۴ نفر دیگر از هموطنانمان را با تیر مستقیم مورد هدف قرار دادند که مجروح شدند و در بیمارستان تحت مداوا هستند.

خبرگزاریهای ولایت مدار به این پرسش پاسخ ندادند که وقتی یک تیم مسلح از مجاهدین در وسط خیابنهای تهران تیراندازی کردند و چند نفر را کشته و مجروح کردند، گله های پاسدار و بسیجی کجا بودند و چه غلطی می کردند.

مردم مأموران دولتی را خلع سلاح کردند

به گزارش سایت فعالین حقوق بشر و دموکراسی در ایران، علت کشته شدن یک تن و مجروح شدن دو نفر از شهروندان در حوالی خیابان رودکی، تیراندازی نیروهای امنیتی موتور سوار بوده است.

تیراندازی توسط ماموران نیروی انتظامی و نه لباس شخصی و به وسیله سلاح کمری کلت صورت گرفته است. گفته می شود پس از این اقدام خشونت آمیز توسط مأموران نیروی انتظامی، مردم ایشان را متوقف کرده و ضمن به آتش کشیدن سه دستگاه موتور سیکلت، آن ها را خلع سلاح کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر