۱۳۹۰ فروردین ۱۶, سه‌شنبه

درهواپیمای توقیف شده سپاه پاسداران در ترکیه علاوه برسلاح مبلغ 560 میلیون دلار نیز کشف شده.


مبلغ نقدی کشف شده در این هواپیما ۵۶۰ میلیون دلار (پول دزدی شده مردم ایران)است .علاوه بر آن ۶۰۰ کیلو گرم مواد منفجره بسیار قوی به همراه تعدادی موشک پیشرفته ازاین هواپیماکشف و ضبط شد.

مقامهای ترکیه علیرغم در دست داشتن فهرست کاملی از آنچه در هواپیمای سپاه بدست آمده ، از دولت ایران خواسته است تا خود فهرستی از مجموله هواپیما را اعلام کند تا متعاقبا آنها را به ایران تحویل دهند! اما از آنجایی که حکومت ایران هرگز حاضر به اعتراف در مورد قاچاق پول و سلاح های کشتار جمعی به لبنان نخواهد بود می توان اطمینان داشت که این محموله جنگی و آن مبالغ هنگفت از درآمدهای مردم ایران نیز از دست رفته تلقی می شوند و ترکیه پاداش نیم میلیارد دلاری خود را از کشف و ضبط این محموله به دست می آورد. ...

هواپیمای توقیف شده سپاه در ترکیه علاوه بر سلاح حامل صدها میلیون دلار وجه نقد بود

براساس گزارش ویژه کارشناسان ایران سبز از ترکیه هواپیمای متعلق به سپاه پاسداران که در ترکیه به زمین نشانده شد علاوه بر حجم بالایی از مواد منفجره ، حاوی میلیونها دلار پول نقد بوده است . مقامهای ترکیه که از طریق نیروهای آمریکایی و دو منبع خبری دیگر در جریان پرواز این هواپیما قرار گرفته بودند همزمان با عبور هواپیما از فراز این کشور، از خلبان خواستند در خاک ترکیه فرود آید اما مقاومت خلبان باعث شد جت های جنگی ترکیه هواپیمای سپاه را دیاربکربه زمین بنشانند.

مبلغ نقدی کشف شده در این هواپیما ۵۶۰ میلیون دلار است .علاوه بر آن ۶۰۰ کیلو گرم مواد منفجره بسیار قوی به همراه تعدادی موشک پیشرفته ازاین هواپیماکشف و ضبط شد.

مقامهای ترکیه علیرغم در دست داشتن فهرست کاملی از آنچه در هواپیمای سپاه بدست آمده ، از دولت ایران خواسته است تا خود فهرستی از مجموله هواپیما را اعلام کند تا متعاقبا آنها را به ایران تحویل دهند! اما از آنجایی که حکومت ایران هرگز حاضر به اعتراف در مورد قاچاق پول و سلاح های کشتار جمعی به لبنان نخواهد بود می توان اطمینان داشت که این محموله جنگی و آن مبالغ هنگفت از درآمدهای مردم ایران نیز از دست رفته تلقی می شوند و ترکیه پاداش نیم میلیارد دلاری خود را از کشف و ضبط این محموله به دست می آورد.

به گزارش کارشناسان ایران سبز پیش از این نیز ۲ مورد نقل و انتقالات هنگفت مالی به همین شیوه و به دلیل نادانی های پیاپی مقامهای خشونت طلب حکومت ایران به دست ترکیه کشف و ضبط شده است.
منبع خبر سایت ایران پرس نیوز।
خبرنگاران سبز.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر