۱۳۹۰ فروردین ۱۳, شنبه

وحشت آخوندها از افزایش فشارهای بین المللی برای خروج نام مجاهدین از لیست آمریکا

شنبه، ۱۳ فروردین ۱۳۹۰ / ۰۲ آوریل ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

افزایش فشارهای بین المللی برای خروج نام مجاهدین از لیست آمریکا، دیکتاتوری آخوندی را با کابوس جدیدی مواجه کرده که این روزها در روزنامه ها و خبرگزاریها و رادیو تلویزیون رژیم آن را فریاد می کند. خبرگزاری سپاه پاسداران روز ۱۲ فروردین با انتشار گزارشی در این زمینه، کابوس ولی فقیه نظام را برملا کرد.
خبرگزاری حکومتی فارس نوشت: «جمعی دیگر از مقامهای دولت آمریکا در ادامه تلاشهای اخیر درون دولت آمریکا برای خارج کردن نام (مجاهدین) از فهرست گروههای تروریستی وزارت‌خارجه این کشور، از این کشور خواستند ”تزویر را کنار بگذارد” و این کار را هر چه زودتر انجام بدهد».
فارس افزود: آنطور که خبرگزاری فرانسه روز ۲۸اسفند ۱۳۸۹ از برلین گزارش داده، نخستین کسی که در این همایش سخن گفته، لوئیس فری رئیس سابق پلیس فدرال آمریکا (FBI) بوده است. وی در این همایش خطاب به هیلاری کلینتون وزیر امورخارجه کنونی آمریکا ‎ ‎گفته است: «خانم وزیر امورخارجه نام سازمان مجاهدین خلق را از این فهرست خارج کنید. ما امیدواریم شما با مریم رجوی در‎ ‎آمریکا دیدار کنید همان‌طور که پیش از این با مخالفین لیبی دیدار‎ ‎کردید.
مایکل موکیزی، یکی از وزرای دادگستری پیشین آمریکا نیز‎ ‎در این همایش گفته است: «خارج کردن نام سازمان مجاهدین خلق از فهرست سازمانهای تروریستی باعث می‌شود تا بتوانند از منابع‎ ‎مالی خود که در آمریکا مسدود شده استفاده کرده و از آمریکا برای پخش‎ ‎برنامه‌های خود ماهواره اجاره کند». ‏‎ ‎وی افزود: «زمان آن فرا رسیده است که دست از ریا و تزویر برداریم».
میچل ریس، مدیر سابق بخش برنامه‌ریزی وزارت امور خارجه‎ ‎آمریکا نیز در اظهاراتی در این کنگره گفت: «بر خلاف آن‌چه تصور می‌شود‎ ‎حمایت از مخالفان ایران موضع‌گیری ما را در مورد مذاکره با ایران تقویت‎ ‎می‌کند». ‏‎ ‎‏‎ ‎‏‎ ‎
ژنرال پیتر پیس و هنری شلتون از فرمانده های‎ ‎پیشین ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا نیز خروج نام این سازمان را از‎ ‎فهرست سازمانهای تروریستی خواستار شدند. ‏‎ ‎ژنرال پیس در جمع تعدادی از اعضای (مجاهدین) که در این کنگره گردهم آمده بودند پیشنهاد داد گفت وگویی آزاد‎ ‎ برای مطرح شدن انتقاداتی که از این سازمان می‌شود برقرار گردد. ژنرال شلتون نیز گفت یک جنبش مقاومت به رهبری سازمان‎ ‎مجاهدین خلق گروهک تروریستی منافقین باید جایگزین رژیم کنونی ایران شود».
هاوارد دین رهبر پیشین حزب دموکرات و گونتر ورهوگن‎ ‎کمیسر پیشین اتحادیه اروپا نیز در این کنگره که با سخنرانی‎ ‎مریم رجوی اغاز شد، حضور داشتند. ‏‎ ‎
خبرگزاری سپاه پاسداران با حسرت زیاد نوشت: مقامهای آمریکایی هنوز در این باره توضیحی نداده‌اند که چگونه جمعی از مقامهای بلندپایه سیاسی و نظامی آنها در کنگره برگزار شده توسط گروهکی شرکت کرده‌اند که به‌طور رسمی از جانب دولت آمریکا، یک گروه تروریستی خوانده شده است؟
قلم به مزد کودن خبرگزاری فارس، به نقل از «کارشناسان» موهوم این اقدامات را « برنامه‌ریزی شده، در پشت صحنه توسط خود دولت آمریکا»، خواند و نوشت: در عین حال، کارشناسان عقیده دارند موجی که اخیراً در آمریکا آغاز شده و خروج نام این گروهک را از فهرست گروههای ترویستی درخواست می‌کند در پشت صحنه توسط خود دولت آمریکا برنامه‌ریزی شده است. چندی پیش هم تعدادی دیگر از مقامهای دولتی، نظامی و اطلاعاتی آمریکا که به‌عنوان نمونه مایکل هایدن رئیس پیشین سازمان سیا هم در میان آنها حضور داشت، در نشستی همین درخواست را تکرار کرده بودند.
این خبرگزاری به نقل از کارشناسان موهوم خبرگزاری فارس، با ابراز حسرت از شکست فضاحت بار همه طرحها و توطئه های ولی فقیه برای «تعطیلی کمپ اشرف» می نویسد: برخی کارشناسان می‌گویند علت توجهی که اخیراً در آمریکا به منافقین می‌شود این است که اولا بتوانند دولت عراق را وادار کنند از سرعت تلاشهای خود برای تعطیلی اردوگاه اشرف کم کند. ثانیا احتمالاً آمریکایی ها مایلند با خارج کردن نام منافقین از فهرست گروههای تروریستی نقشی محوری در پروژه تجمیع گروههای مختلف اپوزیسیون به این گروهک بدهد.
کارشناسان اطلاعاتی عقیده دارند این پروژه در ماه‌های آغازین پس از فتنه ۸۸ کلید خورده و اکنون به‌طور جدی در دستور کار سرویس های اطلاعاتی غربی است.
بعید نیست که برنامه‌ریزی آمریکایی ها این باشد که گروهک منافقین را به ستاد پروژه اپوزیسیون واحد تبدیل کنند.
توجه به این نکته نیز مهم است که گروهک منافقین نقش عملیاتی و اطلاعاتی مهمی در مدیریت سران فتنه و هم‌چنین اغتشاشات خیابانی سالهای ۸۸ و ۸۹ در تهران داشته است.
اتحادیه اروپا در سال ۲۰۰۹ نام این گروهک را از فهرست سازمان‎ ‎های تروریستی خارج کرد.
به ولی فقیه طلسم شکسته و کارشناسان ابله او در وزارت اطلاعات و خبرگزاری سپاه پاسداران باید گفت: مجاهدین عزم کرده اند، چه درلیست باشند و چه نباشند، شجره خبیثه ولایت فقیه را از ایران زمین برکنند و خاک این مرز و بوم را از لوث وجود آنان پاک نمایند.

<

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر