۱۳۹۰ اردیبهشت ۴, یکشنبه

تلویزیون الجزیره:
مایکل موکیزی امیدوار است آمریکا نام مجاهدین را از لیست سازمانهای تروریستی حذف کند
مایکل موکیزی در حال مصاحبه با رسانه‌های خبری
مایکل موکیزی در حال مصاحبه با رسانه‌های خبری
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
وزیر دادگستری سابق آمریکا مایکل موکیزی ابراز امیدواری کرد که آمریکا سازمان اپوزیسیون مجاهدین خلق ایران را از لیست موسوم به سازمانهای تروریستی حذف کند.
به گزارش تلویزیون الجزیره ۳اردیبهشت، وی در یک کنفرانس مطبوعاتی در نیویورک که ”ابتکار حقوق‌بشر در خاورمیانه“ آن را برگزار کرد، گفت که تهاجماتی که نیروهای دولتی عراق علیه اعضای مجاهدین خلق در قرارگاه اشرف انجام دادند، با این لیست توجیه می‌شود.

مایکل موکیزی در این کنفرانس گفت: ما می‌دانیم که با استمرار غیرقابل توجیه گنجاندن سازمان مجاهدین خلق در لیست سازمانهای تروریستی خارجی وزارت خارجه، دولت عراق را برای این برخورد (حمله به اشرف) تشویق می‌کنیم. این باعث شده است که به ایران و عراق اجازه دهد که برخورد وحشیانه با ساکنان قرارگاه اشرف و مجاهدین خلق داشته باشند و به دروغ ادعا کنند که آنها به سادگی براساس توصیف مجاهدین خلق توسط خود آمریکا برخورد می‌کنند. اتحادیه اروپا و انگلیس از مدتهای طولانی قبل این توصیف را از مجاهدین خلق برداشتند و دادگاه آمریکا به وزیر خارجه آمریکا دستور داد که در رابطه با این توصیف تجدیدنظر نماید و وزیرخارجه نیز باید فوری این کار را انجام دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر