۱۳۹۰ فروردین ۲۷, شنبه

اسامی خامنه ای و قاسم سلیمانی بعنوان آمرین جنایت ترور رفیق حریری در پرونده کیفرخواست ثبت شده است

شنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۰ / ۱۶ آوریل ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

به گفته يك مقام آگاه در دادگاه لاهه، اسامي خامنه اي ولي فقيه ارتجاع، پاسدار قاسم سليماني سركرده نيروي تروريستي قدس سپاه پاسداران به عنوان آمرين جنايت ترور رفيق حريري نخست وزير پيشين لنبان در پرونده كيفرخواست ثبت شده است.

به گفته یک مقام آگاه در دادگاه لاهه، اسامی خامنه ای ولی فقیه ارتجاع، پاسدار قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران به عنوان آمرین جنایت ترور رفیق حریری نخست وزیر پیشین لنبان در پرونده کیفرخواست ثبت شده است.

بنابه گزارش روزنامه عدل ۲۶ فروردین، علاوه بر اسامی خامنه ای و پاسدار قاسم سلیمانی ۱۲تن دیگر از سرکردگان و کارگزاران رژیم از جمله چند تن از سرکردگان وقت سپاه، متکی وزیر خارجه قبلی رژیم و هم چنین سفیر دیکتاتوری آخوندی در لبنان و چند تن از کارمندان سفارت رژیم و دو کارگزار رژیم تحت عنوان سرمایه گذار وتاجرغلات در شمار افرادی هستند که در ترور رفیق حریری نقش داشته اند.
همین گزارش حاکی است، دو جنایتکاری که تحت عنوان تجار غلات به کار تروریستی اشتغال داشتند، محموله های مواد منفجره و خودرویی را که برای انفجار در مسیر تردد نخست وزیر سابق لبنان در نظر گرفته بودند، از یک کشور آسیایی تهیه کرده و به لبنان برده بودند.
بنا به همین گزارش، یک مقام آگاه دادگاه لاهه فاش کرد، دیکتاتوری آخوندی تلاش گسترده یی را در کشورهای اروپایی آغاز کرده تا حداقل نام خامنه ای ولی فقیه ارتجاع و سرکردگان سپاه را از کیفرخواست دادگاه بین المللی ترور رفیق حریری حذف کنند.
خاطر نشان می شود، حدود سه ماه پیش که برای اولین بار اعلام شد نام ولی فقیه ارتجاع و شماری از سرکردگان سپاه به عنوان آمرین این جنایت در کیفرخواست دادگاه ترور رفیق حریری آمده است، خامنه ای طی دیداری با امیر قطر وقیحانه گفت: « دادگاه هر حکمی بدهد، مردود است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر