۱۳۹۰ اردیبهشت ۶, سه‌شنبه

فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران به‌مناسبت روزجهانی کارگر
تظاهرات روز جهانی کارگر - آرشیو
تظاهرات روز جهانی کارگر - آرشیو
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط

گسترش اعتصابات کارگری و تظاهرات ضدحکومتی
با شعار «مرگ بر دیکتاتور- مرگ بر خامنه‌ای»


کارگران و زحمتکشان ایران،
هموطنان، قیام آفرینان،

در سال سرنوشت‌ساز۱۳۹۰، در شرایطی به‌ آستانه روز جهانی کارگر رسیده‌ایم که رژیم ولایت‌فقیه، درمانده در برابر خشم متراکم محرومان و قیامهای مردمی و در تنگنای انزوا و تحریم بین‌المللی و شقه و بحران مرگبار درونی، توطئه حمله برای قتل‌عام در اشرف را به اجرا گذاشت؛ با این خیال خام که اپوزیسیون اصلی رژیم، کانون الهامبخش قیام، و سد سدید مقابله با صدور ارتجاع و بنیادگرایی را از میان بردارد و موقعیت شکننده دیکتاتوری آخوندی و دیکتاتور عراق جدید را در برابر توفان قیامهای آزادی‌خواهانه و ضددیکتاتوری ترمیم کند. اما کارزار کبیر فروغ اشرف این حمله را به بزرگترین شکست و رسوایی بین‌المللی و منطقه‌یی برای فاشیسم مذهبی و برای مزدور دست‌نشانده و منفورش در عراق تبدیل کرد.
حماسه درخشان پایداری اشرف و خون جوشان ۳۴شهید قهرمانش، پیام مقاومت و قیام برای به زیرکشیدن دیکتاتوری را به رساترین و نافذترین صورت به میان توده‌های میلیونی در ایران و عراق و منطقه برد.

پایداری پیروزمند اشرفیان با دستهای خالی در جنگ با زرهی و یک لشگر تا دندان مسلح باز هم این واقعیت را ثابت کرد که سرکوب، حتی سیاهترین نوع آن، نمی‌تواند، جنبش و قیام برای کسب آزادی را متوقف سازد. شعله‌ور شدن ۵قیام در طول یک ماه و صدها تظاهرات، اعتصاب و تحصن کارگری به‌رغم سرکوب وخفقان ضدبشری درحاکمیت آخوندی نیز همین واقعیت را بازتاب می‌کند.

در این موقعیت حساس و سرنوشت ساز، سازمان مجاهدین خلق ایران، روزجهانی کارگر را به تمامی کارگران و زحمتکشان شریف میهن تبریک می‌گوید و با اعلام هفته اعتصابات کارگری و گسترش تظاهرات ضدحکومتی به‌مناسبت اول ماه مه (یازدهم اردیبهشت) روز جهانی کارگر، هموطنان و جوانان قیام‌آفرین ایران، به‌ویژه دانشجویان و معلمان آزاده را به همبستگی با کارگران به‌پاخاسته فرامی‌خواند.

هموطنان،
زحمتکشان شریف ایران،
دیکتاتوری ولایت‌فقیه جز با سرکوب وحشیانه و تشدید روزافزون استثمار و چپاول زحمتشکان و هرچه‌خالی‌تر کردن جیبها و سفره‌های فقیرانه مردم محروم ایران، نمی‌تواند به‌حیات ننگین خودش ادامه دهد. در سال گذشته به موازات سرکوب عمومی و موج اعدامها و شکنجه در زندانها، اجرای قانون غارتگرانه حذف یارانه‌ها و افزایش سرسام آور قیمتها قدرت خرید کارگران را به یک پنجم قبل از آن کاهش داد. بسیاری از کارگران در تهیه نان خالی هم برای خانواده‌هایشان با محرومیت و مشکل مواجه شدند. تعطیلی و ورشکستگی پی‌درپی واحدهای تولیدی باعث بیکار شدن دهها هزار کارگر شد. تصاحب غارتگرانه کارخانه‌ها و مؤسسات صنعتی توسط سپاه پاسداران و بسیج ضد‌مردمی بر ابعاد اخراج کارگران افزود و تنها در پروژه‌های صنعتی عسلویه ۵۴هزار کارگر اخراج شدند. چپاول چندماهه و گاه سالانه دستمزد کارگران شاغل نیز کماکان ادامه دارد.

کارگران وزحمتشکان ایران،
جوانان قیام‌آفرین میهن،
درهفته اعتصابها و تظاهرات ضدحکومتی به‌مناسبت روز جهانی کارگر، به پاخیزید و شعله قیام را هرچه فروزانتر سازید.
شعارهای مرگ بردیکتاتور، مرگ بر اصل ولایت‌فقیه، و مرگ بر خامنه‌ای را که بیانگر خواست مبرم عموم مردم ایران برای رهایی از ستم آخوندی است، طنین‌افکن کنید.
در آزادی خلق ومیهن و رهایی زحمتکشان و کارگران و همه اقشار ستمدیده‌ایران از چنگال استبداد فرتوت آخوندی هیچ تردیدی نیست.


نصر من الله و فتح قریب – مرگ براین رژیم مردم فریب
سلام بر خلق، سلام بر آزادی
درود بر رجوی
سازمان مجاهدین خلق ایران
دوم اردیبهشت ۱۳۹۰

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر