۱۳۹۰ فروردین ۱۸, پنجشنبه

احمدی مقدم : فیس‌بوک و توئیتر ناراضیان و مجرمان را سازماندهی می‌کنند

چهارشنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۰ / ۰۶ آوریل ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

بنا به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا ۱۶ فروردین، پاسدار احمدی مقدم با ادعای ”رشد منفی جرایم” در دو ماه آخرسال ۸۹، به شیوه احمدی نژادی به وارونه گویی پرداخت و ادعا کرد که ”اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها دستاورد بسیار مهمی در روزهای پایانی سال ۸۹ بود به‌طوری که این طرح بدون کمترین عوارض و شاید باید بگوییم بدون هیچ عارضه امنیتی در کشور به اجرا درآمد.” این درحالی است که با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها و به طور خاص در دو ماهه آخر سال ۸۹، اعتراضات گسترده اجتماعی در شهرهای کوچک و بزرگ ایران در جریان بوده و تعدادی در این اعتراضات به شهادت رسیده و تعداد بسیار زیادی دستگیر شدند. تنها در یک نمونه لیست اسامی ۸۵۰ نفر توسط ارگانهای حقوق بشری انتشار یافته است.
احمدی مقدم ضمن اعتراف به ضرباتی که رژیم در سال ۸۸ خورده گفت:”متاسفانه بخشی از فرصت‌ها، منابع و امکانات کشور از دست رفت و حوادث سال ۸۸ نیروی بسیاری از ما را صرف خودش کرد و به مرور دیدیم که از اواخر سال ۸۸ تا اواسط سال ۸۹ متاسفانه حدود ۹ماهی با رشد سریع جرایم روبه‌رو شدیم، در واقع درگیر شدن نیروی انتظامی در صحنه‌های آشوب فرصتی را برای مجرمان ایجاد کرده بود که از این فرصت حداکثر استفاده را بردند. ”
وی ادامه داد: از طرفی چون منابع صرف امور دیگری شده بود در یکسری طرحها و در عرصه خدمت مثل گذرنامه الکترونیک و گواهینامه با تاخیر روبه‌رو شدیم با این حال در سال ۸۹ تلاش کردیم، همت مضاعف ـ کار مضاعف را از دو طریق در نیروی انتظامی محقق کنیم که یکی به‌لحاظ کمی، کار بیشتری انجام دهیم و دوم به‌لحاظ کیفی تلاش کنیم، بهره‌وری در نیروی انتظامی را افزایش دهیم.
احمدی مقدم نتوانست هراس رژیم را پیش از اجرای طرح یارانه ها مخفی کند و اعتراف کرد که منتظر تکانهای شدیدی در جامعه بوده اند اما”در این زمینه بسیار با درایت عمل شد و نیروهای امنیتی هم بسیار هوشیار بودند و فکر می‌کنم این دستاورد بسیار مهمی در روزهای پایانی سال ۸۹ است که این طرح بدون کمترین عوارض و شاید باید بگوییم بدون هیچ عارضه امنیتی در کشور به اجرا درآمد و این موضوع بسیار حایز اهمیت است. ” و اعتراف کرد که
دو ماه آخرسال ۸۹ با رشد منفی جرایم مواجه شدیم
و فیس‌بوک و توئیتر ناراضیان، مجرمان و سرویس‌های خارجی را سازماندهی می‌کنند
وی اضافه کرد: از نیمه دوم سال ۸۹ روند جرایم را کنترل کردیم به‌طوری که سه یا چهار ماه توقف رشد جرایم را داشتیم و در یکی، دو ماه آخرسال نیز با رشد منفی جرایم مواجه شدیم.
وی با بیان این‌که فکر می‌کنم روند کاهش و کنترل جرایم در سال ۹۰ هم ادامه خواهد داشت، وعده سرکوب بیشتر مردم در سال ۹۰ را داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر