۱۳۹۰ فروردین ۲۰, شنبه

جنبش ملی العراقیه جنایت غیرانسانی علیه ساکنان اشرف را محکوم می‌کند

شنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۰ / ۰۹ آوریل ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

جنبش ملی عراق و نیروهای ائتلاف کننده با آن، جنایت ضدانسانی علیه اپوزیسیون ایران ساکن کمپ اشرف که ده‌ها سال در بین ما با احترام به حاکمیت عراق اقامت داشته‌اند را محکوم می‌کند. در اطلاعیه‌ای که از سوی دبیرخانه این جنبش صادر شده آمده است که آن‌چه اکنون (در اشرف) بوقوع می‌پیوندد به‌طور آشکاری بر وحشیگری عاملین این عمل خیانتکارانه دلالت می‌کندکه همه عرفهای بین‌المللی و ارزشهای اخلاقی که عراقیان با آن در طول تاریخ شناخته شده‌اند را زیر پا می‌گذارد. بیانیه می‌گوید با تأسف شدید کسانی هستند که به نیابت از رژیم ایران اقدام به وظیفه نابودی ساکنان اشرف تحت لوای دین نموده‌اند و دین از آنها بری است.
به گزارش سایت الملف ۱۹ فروردین: جنبش ملی عراق این اعمال و حشیانه را محکوم می‌کند واز حکومت می‌خواهد که به حقوق‌بشر احترام بگذارد و از مجلس نمایندگان می‌خواهد که یک تحقیق فوری در مورد علل ارتکاب این جنایتها به‌اجرا بگذارد، کما این‌که دادگاه های بین‌المللی به این وظیفه عمل می‌کنند.
جنبش ملی عراق از ملت‌مان می‌خواهد که در دفاع از مظلومین در اشرف بایستند و مفاهیم غلطی را که می‌خواهند به ما بچسبانند را بدینگونه تصحیح کنند چرا که ما ملتی هستیم که به ارزشهای اخلاقی متعالی شناخته شده‌ایم».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر