۱۳۹۰ فروردین ۲۳, سه‌شنبه

هوشیار زیباری: استمرار حمله خونین به ساکنان اشرف با پیگیرد قانونی و بین‌المللی روبه‌رو خواهد شد

سه‌شنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۰ / ۱۲ آوریل ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

تلویزیون الشرقیه به‌نقل از منابع اطلاعاتی در بغداد خبر داد: «وزیر خارجه عراق هوشیار زیباری در جلسه شورای وزیران هشدار داد که استمرار حمله خونین به مجاهدین خلق بی‌دفاع ممکن است تبدیل به یک پرونده قانونی و بین‌المللی بشود که ممکن است پیگرد مسئولان اعمال خونین روزهای گذشته و عواقب بعدی آن را به‌دنبال داشته باشد».


تلویزیون الشرقیه گزارش داد: «ژنرال قاسم سلیمانی فرمانده عملیات سپاه قدس از احزاب و شخصیتهای عراقی که از رژیم ایران حمایتهای مادی و نظامی دریافت می‌کنند، خواست تا یک بسیج سیاسی علیه ساکنان بی‌دفاع کمپ اشرف ـ اعضای مجاهدین خلق ـ که در قرارگاه اشرف مستقرند، ترتیب دهند. منابع اطلاعاتی در بغداد گفتند که برخی از وزیران که تشکیلاتشان به‌صورت مستقیم به سپاه پاسداران مرتبط است، اقدام به تحریک یا به میان آوردن موضوع مجاهدین خلق و طرح آن در جلسه شورای وزیران عراق در روز دوشنبه نمودند. هم‌چنین از آنان خواستند تا پرونده را از شورای وزیران عراق به پارلمان با هدف اخراج اپوزیسیون ایران ـ مجاهدین خلق ـ به خارج عراق احاله نمایند».
الشرقیه به‌نقل از این منابع افزود: «وزیر خارجه عراق هوشیار زیباری در جلسه شورای وزیران هشدار داد که استمرار حمله خونین به مجاهدین خلق بی‌دفاع ممکن است تبدیل به یک پرونده قانونی و بین‌المللی بشود که ممکن است پیگرد مسئولان اعمال خونین روزهای گذشته و عواقب بعدی آن را به‌دنبال داشته باشد».
الشرقیه افزود: «در بروکسل فعالان ایرانی گفتند کسانی که غیرنظامیان بی‌دفاع را با گلوله واقعی هدف قرار می‌دهند، مجرمینی هستند که تلاش می‌کنند تا بحران سیاسی داخلی خود را از طریق این کشتار سازمان‌یافته که اجرای اوامر اطلاعات رژیم ایران است، چاره‌جویی کنند».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر