۱۳۸۹ خرداد ۱۸, سه‌شنبه

محمدعلى انصارى، از نقش دفتر خامنهاى در سالمرگ دجال پرده برداشت
محمدعلى انصارى مسئول برگزارى مراسم سالمرگ دجال
محمدعلى انصارى مسئول برگزارى مراسم سالمرگ دجال
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
محمدعلى انصارى مسئول برگزارى مراسم سالمرگ دجال در 14خرداد در نامهاى به حسن خمينى نوشت: در يکى از جلسات ستاد برگزارى، وحيد از مسئولان دفتر رهبرى از وى خواسته که «افراد خاصى که وى نام برده نبايد تحت هيچ شرايط در مراسم حضور يابند. در همين جلسه هم‌چنين از افراد ديگرى نام برده که به هيچ وجه نبايد به مراسم ۱۴ خرداد دعوت مى‌شدند.

انصارى نوشته که استدلال فرستاده خامنهاى اين بود که حضور اين افراد موجب «بى‌نظمى و اخلال» مى‌شود.
انصارى با اشاره به شقه و شكاف در راس رژيم مىنويسد محمود احمدى‌نژاد برخلاف برنامه‌ريزى‌ها، بيش از وقت مقرر سخنرانى کرد تا مانع از سخنرانى حسن خمينى شود و در واکنش به تذکرات وى، در برابر دوربينها و مردم حاضر در مراسم به او گفته است: «شما چکاره‌ايد و به چه حقى به من يادداشت مى‌دهيد، من رئيسجمهور اين ملت هستم.

انصارى در اين نامه از مصطفى محمدنجار نماينده كابينه پاسدار احمدىنژاد در ستاد برگزارى مراسم بهعنوان کسى که از احمدى‌نژاد خواسته بود بيش از وقت مقرر سخنرانى کند، نام برده است.
انصارى نوشته که در اعتراض به اين اقدام احمدى‌نژاد و محمدنجار به نزد خامنه‌اى که در اتاق انتظار سخنرانى نشسته بود شکايت برده است.
انصارى با انتقاد از اخلال‌گرى حين صحبت حسن خمينى گفت «اگر مسئوليت اين گروه اندک را کسى به عهده نمى‌گيرد، چرا از شناسايى آنان واهمه مى‌شود».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر