۱۳۸۹ خرداد ۱۳, پنجشنبه

سوز و گداز ننگين نامه كيهان، ازافشاى چهره كريه رژيم آخوندى در پارلمان اروپا
حسين شريعتمداري
حسين شريعتمداري
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
در حاليکه تلويزيونهاى جهان صحنههاى رسوايى وزير خارجه تروريست ملاها را در ورود به پارلمان اروپا را در سراسر جهان نشان دادند و در حاليکه نمايندگان منتخب مردم اروپا عکسهاى ندا را در دست داشتند و با فرياد «قاتل..., پارلمان اروپا جاى قاتلان نيست»، در برابر او ايستادند. روزنامه کيهان شريعتمدارى، سخنگوى ولىفقيه رژيم با دو روز تأخير، به سوز و گداز نسبت به اين رسوايى بزرگ پرداخته است.
کيهان ولىفقيه نوشت: «روز سهشنبه هنگامى که دکتر متکى وزير خارجه کشورمان بهدعوت پارلمان اروپا وارد اين نهاد مىشد، چند عضو صهيونيست پارلمان از جمله دو انگليسى به نامهاى استروان استيونسون و چارلزتانوک تلاش کردند با به دست گرفتن عکس ندا آقا سلطان و سبز شدن سر راه وزير خارجه، در برابر ابتکار پارلمان اروپا سنگاندازى کنند. استيونسون و تانوک که هر دو عضو حزب محافظه کار هستند اقدام به فحاشى کردند اما دکتر متکى بدون آن که به آنها محل بگذارد وارد پارلمان شد».

ولىفقيه طلسم شکسته نظام که از انعکاس گستردهاين خبر و به ويژه از اين که تصوير ندا در دست نمايندگان مردم اروپا، باعث رسوايى قاتلانش در سطح جهان شده، به شدت عصبانى است، بار ديگر سناريوى مسخره کشته شدن ندا توسط سرويسهاى جاسوسى انگلستان و اسرائيل را علم نمود.

کيهان نوشت: «چند عضو صهيونيست و انگليسى پارلمان اروپا در جنجال عليه جمهورى اسلامى در حالى است که دو سرويس جاسوسى اينتليجنس سرويس و موساد براساس مدارک و قرائن متعدد متهمان اصلىترور ندا آقاسلطان به شمار مىروند. آرش حجازى و کاسپين ماکان (شاهد صحنه ترور و نامزد خانم آقا سلطان) هر دو پس از وقوع ترور از کشور گريخته و در لندن اقامت گزيدند و تا ماهها براى مظلوم نمايى به نفع آشوبگران هدايت شده از خارج، در خدمت BBC قرار داشتند».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر