۱۳۸۹ خرداد ۲۹, شنبه

افكار ارتجاعى آخوندها براى سركوب زنان
آخوند شقاوت پيشه, جنتي
آخوند شقاوت پيشه, جنتي
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
خبرگزارى حکومتى ايلنا: امام جمعه موقت تهران با انتقاد شديد از عدم اجراى قانون عفاف و حجاب در کشور، با اشاره به سخنان اخير احمدىنژاد در اين زمينه، گفت: اى‌کاش وى مساله حجاب را مطرح نکرده بود که مايه زحمت شود.

به گزارش خبرگزارى حکومتى ايلنا، آخوند جنتى در خطبه اول نمايش جمعه تهران با اشاره به مساله عفاف و حجاب و تاکيد بر اهميت اين موضوع، اظهار داشت: بر زنان واجب است که حجاب اسلامى داشته باشند و هيچ‌کس نگفته است که آنها مى‌توانند هر لباسى را بپوشند، زيرا مظاهر جامعه اسلامى در کوچه و بازار و اداره بايد به چشم بخورد و اين صحيح نيست در مملکتى که مدعى پرچمدارى اسلام ناب محمدى است و افتخار شهدا است، هر زنى به هر قيافه‌اى در بيايد و ما سکوت کنيم.

وى افزود: برخى دائماًً بر تکيه به کار فرهنگىاشاره مى‌کند و من نمى‌دانم چرا فقط در اين زمينه بايد کار فرهنگى کرد و در زمينه‌هاى ديگر اين کار نبايد صورت گيرد؟! پس با اين حساب قاچاقچى و تروريست را چرا مى‌کشيد؟ کار فرهنگى کنيد! چرا دزد را مجازات مى‌کنيد؟ کار فرهنگى کنيد تا اصلاح شود!

آخوند جنتى ادامه داد: در حالى که حتى براى متخلف رانندگى هم مجازات قائل مى‌شوند تا مردم به قانون احترام بگذارند (که اقدام صحيحى است) چرا سخنى از کار فرهنگى گفته نمى‌شود؟ من قبلا هم گفته بودم اگر در خيابان جرات نداريد که با بدحجابى مقابله کنيد (که بايد جرات داشته باشيد) حداقل اين کار را از اداره‌ها آغاز کنيد؛ اگر زنى بدون حجاب در خيابان آمد بايد به او بگوييم هر کارى را مى‌خواهى بکن و جوانان را فاسد کن تا ما کار فرهنگى انجام دهيم؟!

جنتى تصريح کرد: اين چه حرفهايى است که بعضى‌ها حساب نکرده درباره حجاب مى‌گويند؟ چرا بايد جلوى کار نيروى انتظامى را گرفت؟ اينکه تخلفى به يک مأمور نيروى انتظامى نسبت داده مى‌شود و به همين دليل جلوى مبارزه با بدحجابى گرفته شود صحيح نيست، بلکه اگر اتهام تخلف دروغ بوده بايد دهان دروغگو بسته شود و اگر واقعا تخلفى شده بايد گوش مأمور متخلف کشيده شود، والا اگر قرار باشد که به صرف يک تخلف کار موقف شود پس بايد بگوييم اگر يک مأمور مالياتى تخلف کرد (که متاسفانه تخلف در اين زمينه زياد است) بايد ماليات گرفته نشود!

وى گفت: يکبار در هواپيما توصيه کردم که به يک خدمه بهخاطر وضعيت بد حجاب تذکر داده شود؛ گفتند به ما اجازه نمى‌دهند چنين تذکرى دهيم. اين بدان معناست که در کشور نهى از ”نهى از منکر“ انجام مى‌شود. در حالى که چرا بايد براى فتاواى علما ارزش قائل نباشيم و اجازه دهيم جوانان فاسد شوند؟ زيرا فسادى را که يک زن بدحجاب در خيابان پخش مى‌کند از سم بدتر است و در نتيجه آن پسرى که بايد آماده جهاد و ايثارگرى باشد در محيط شهوترانى مى‌رود.

آخوند جنتى با يادآورى اينکه اگر کسانى که انقلاب را به پيروزى رساندند و در جنگ هم حضور يافتند به دنبال اين مسائل بودند مملکت نابود شده بود، گفت: نيروى انتظامى را نسبت به مبارزه با بدحجابى تشويق مى‌کنم و کسى هم حق ندارد دست آن را ببندد.

جنتى با توصيه به ائمه جمعه براى بيان احکام الهى تاکيد کرد: دستور اشخاص نبايد دستور خدا را زير پا بگذارد؟ اگر ما معتقد به قانون هم باشيم مگر مصوبه عالى شوراى انقلاب فرهنگى در زمينه عفاف و حجاب قانون نيست؟ امام (ره) هم فرمود مصوبات اين شورا در حکم قانون است.

وى در خطبه دوم نماز جمعه با تقدير از حضور مردم در مراسم ۱۴ خرداد اظهار داشت: کسانى براى ايام ۱۴ و ۱۵ خرداد توطئه‌هايى چيده بودند، ولى جايگاه خود را در ميان مردم نمى‌دانستند و در حالى که چند بار شکست خورده‌اند عبرت نمى‌گيرند، باز هم نقشه مى‌کشند، اما خدا و مردم اين نقشه‌ها را بر آب مى‌کنند.

جنتى همچنين با تقدير از امنيت اين مراسم خبر داد: در اين روز نيروهاى امنيتى کشفياتى را در چند شهر اطراف تهران داشتند که اگر رخ مى‌دادن به مردم آسيب مى‌رسيد.
آخوند جنتى همچنين با تقدير از «برخوردهاى بسيار قاطع» احمدى‌نژاد تصريح کرد: «وى مردانه مى‌ايستد و از موضع قدرت به آنها (غربى‌ها) ريشخند زده و تحقيرشان مى‌کند که اين رفتارها در گذشته وجود نداشت، اما اى‌کاش وى مساله حجاب را مطرح نکرده بود که مايه زحمت شود.

احمدى‌نژاد کارهاى سنگينى مانند هدفمند کردن يارانه‌ها و… را انجام داده است که اميدواريم خداوند به وى کمک کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر