۱۳۸۹ خرداد ۳۰, یکشنبه

در برگرفته شده از سایت همبستگی و فیس بوک.
مادر زهرا میرزایی، مادر چهار شهید مجاهد خلق به شهیدان سرفرازش پیوست
اشتراک‌گذاری
لاجوردی جلاد با کینه حیوانی گفت میدانی با پسرت چکار کردم او را گذاشتم سینه دیوار و خودم۷ گلوله توی سینه اش خالی کردم و مادر دلاورانه فریاد زد پسرم شیرم حلالت باد که با یزید بیعت نکردی-.


خانم زهرا میرزایی مادر مجاهدین شهید حسین. مصطفی, خدیجه و معصومه میرزایی، روز ۲۶خرداد بر اثر بیماری در ایران درگذشت و به دیار اعلی شتافت.

مادر میرزایی که همواره حامی فرزندان مجاهدش بود و هم چون شیری دلاور در مقابل مزدوران و آدمکشان رژیم ایستادگی می کرد، سرانجام به فرزندان مجاهدش پیوست. هم چنان که در آخرین لحظات همه را برای خداحافظی صدا کرد. و گفته بود حسین را هم صدا بزنید. به او گفتند حسین که شهید شده، او پاسخ داده بود من هم دارم می روم پیش او و با صدای بلند گفت من مادر حسین میرزایی هستم.

به اطرافیان می گفت عجله دارم بچه ها منتظرند حسین(مجاهد شهید حسین میرزایی) دستم را گرفته با فراغ بال می روم. گریه نکنید من جای خیلی خوبی می روم. همه کارهایم را کرده ام. و نگرانی ندارم
بعد از قتل عام زندانیان مجاهد و مبارز در سال ۶۷، لاجوردی جلاد خانواده های مجاهدین را جمع کرده بود که به آنها که مانده اند ملاقات بدهد. مادر میرزایی به لاجوردی دژخیم گفت: میدانی یزید با خانواده حسین چه کرد؟ بعد از این که همه را شهید کرد آب را باز کرد و به خانواده ها گفت آب بخورید این ملاقاتی که تو به من دادی بر من حرام است. و به ملاقات نرفت.

لاجوردی جلاد با کینه حیوانی گفت میدانی با پسرت چکار کردم او را گذاشتم سینه دیوار و خودم۷ گلوله توی سینه اش خالی کردم و مادر دلاورانه فریاد زد پسرم شیرم حلالت باد که با یزید بیعت نکردی.

درگذشت این مادر قهرمان را به فرزند مجاهدش طوبی میرزایی و نوه هایش در شهر اشرف و نیز به تمامی اعضای خانواده میرزایی تسلیت میگوییم و برایشان صبر و سلامتی آرزو میکنیم.

جمعه، ۲۸ خرداد ۱۳۸۹ / ۱۸ ژوئن

روح این مادر مجاهد شاد باشد که چنین فرزندان قهرمانی را پرورش داد. اینها از تبار خانواده هایی هستند که خمینی و خمینی صفتان و این رژیم را به اینجا و به این درجه از ذلت و خواری رسانده اند. خون این شیهدان پاک چنان آگاهی بخش بود که بعد از سالها جوانهایی که حتی در آن سالها به دنیا نیامده بودند و در زمان این رژیم فقط دروغهای خمینی و رژیمش را بر علیه مخالفینش شنیدند را بخروش در آورد و فریادهای مر گ بر اصل ولایت فقیه و مرگ بر خامنه ای را در همه جا جاری کرد. همین خونها بود که آتش زدن عکس خمینی را که روزی چهره اش را در ماه میدیدند مشروع کرد و چهره واقعی او را به عنوان یک جنایتکار ضد بشر به دنیا معرفی کرد. پس مادر روحت شاد و بدان که مبارزه خودت و فرزندانت و صدها هزار فرزند ایران زمین را تا آخرین نفس ادامه خواهیم داد.
عاطفه اقبال - سی خرداد 89

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر