۱۳۸۹ خرداد ۲۷, پنجشنبه

اکبر گنجى، خمينى دجال را آمر اصلى جنايت عليه بشريت و قتلعام دهه 60 دانست
ا كبر گنجي
ا كبر گنجي
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
بحران درونى رژيم هرلحظه اوج بيشترى مىگيرد و هر روز «تابو» ى جديدى از حاکميت ورشکسته خامنهاى و باند غالب شکسته مىشود و رسواييهاى جديدى برملا مىگردد.
اکبر گنجى در مقالهاى تحت عنوان «آيتالله خمينى، بىگناه يا...» گوشههايى از جنايات ضدبشرى رژيم آخوندى را که مستقيما به دستور و امر خمينى دجال صورت گرفته است افشا کرد.
اين مقاله که در ادامه مقاله مصطفى تاجزاده نوشته شده است به نقش دجال جماران در کليه توطئهها و آدمکشى ها و قتل عامهاى دهه ۶۰ اشاره کرده و از جمله نوشته است:
«بدترين دوران زندانهاى جمهورى اسلامى، زندان هاى دهه ى اول انقلاب است که بدترين نوع شکنجهها در آن اعمال مىشد. قتلعام تابستان ۱۳۶۷ که با حکم آيتالله خمينى صورت گرفت، مطابق معيارهاى ديوان بينالمللى کيفرى، ’جنايت عليه بشريت’ به شمار مىآيد».
هرچند گنجى نامى از شهيدان و کسانى که بيشترين رنجها را از آن سالهاى سياه بردهاند نمى برد و مشخص نيست که چه کسى شکنجه شده و چه کسى تيرباران شده و چه کسانى قتلعام شده و هويت سياسى و ايدئولوژيکشان چه بوده است اما اين نخستين بارى است که گنجى دست روى آمر اصلى جنايات ضدبشرى رژيم آخوندى مىگذارد و مىنويسد:
«چه کسى نمىداند که آيتالله خمينى آمر جنايت عليه بشريت (قتلعام تابستان ۱۳۶۷ ) بود؟ او بود که به صراحت تمام به ستاد انقلاب فرهنگى دستور داد که از ادامه ى تحصيل دانشجويان مارکسيست ممانعت بهعمل آورند و دانشگاهها را از اساتيد دگرانديش تصفيه کنند».
و «چه کسى جز آيتالله خمينى در پشت آن نوع رفتار با آيتالله شريعتمدارى قرار داشت؟ مگر بدون اذن او کسى جرئت چنان رفتارى را با يک مرجع تقليد مىتوانست به تصور درآورد؟»
گنجى فاش مىکند که آخوند رى شهرى به دستور خمينى براى گرفتن اعتراف تلويزيونى از آيتالله شريعتمدارى به او سيلى زده است و مىنويسد:
«مگر محمد محمدى رى شهرى، حاکم شرع دادگاه انقلاب اسلامى ارتش در سال ۵۸ و وزير اطلاعات و رئيس دادگاه ويژه روحانيت بعدى، مىتوانست بدون اذن آيتالله خمينى بر صورت آيتالله شريعتمدارى سيلى بزند و آن مرحوم را مجبور سازد در پشت تلويزيون به آنچه آنها مىخواستند اعتراف کند؟»
گنجى در بخش ديگرى از نوشته خود به کينهکشى ضدانسانى خمينى نسبت به رهبر نهضت ملى ايران دکتر محمد مصدق مىپردازد و با اشاره به اين که خمينى برخلاف تمام موازين شرعى او را «غير مسلم» ناميده بود مىنويسد:
«...آيتالله خمينى مصدق را مسلمان نمى دانست… در يکى از جلسات ستاد انقلاب فرهنگى با آيتالله خمينى که تنها على شريعتمدارى، جلالالدين فارسى و عبدالکريم سروش حضور داشتنهاند، در پايان جلسه، شريعتمدارى با احترام کامل از آيتالله خمينى مىپرسد مسلم نبودن مصدق مبتنى بر چه مدارکى است؟ آيتالله خمينى مىگويد: ’مدارک زياد است. يکى از آنها اين است که آيتالله خادمى به من گفت يک روز در مجلسى وقت نماز عصر مىرسد، مىخواهند نماز بخوانند، مصدق مىپرسد نماز عصر چند رکعت است؟ ’. يعنى مصدق نمى دانسته نماز عصر چند رکعت است. جلالالدين فارسى به او مىگويد: ’ولى مصدق وجوه شرعى خود را به مدرسه ى… پرداخت مىکرد’. آيتالله خمينى به بحث پايان مىدهد و نکته ى مهمى را گوشزد مىکند. مىگويد: ’در اين کشور نبايد هيچ کس مطرح شود’. »

حسادت و کينه توزى پير کفتار جماران نسبت به مردى که مقاومت ضداستعمارى ميهن را در آن مقطع حساس رهبرى کرد کاملا قابل فهم و درک است اما نکته ناگفته در جمله «در اين کشور نبايد هيچ کس مطرح شود’. اين است که فقط خود دجال کفن پاره بايستى مطرح باشد و بس!
حسادت و کينه توزى پير کفتار جماران نسبت به مردى که مقاومت ضداستعمارى ميهن را در آن مقطع حساس رهبرى کرد کاملا قابل فهم و درک است اما نکته ناگفته در جمله «در اين کشور نبايد هيچ کس مطرح شود’. اين است که فقط خود دجال کفن پاره بايستى مطرح باشد و بس!

گنجى در بخش ديگرى از مقاله خود به روش خامنهاى پرداخته و او را ادامه دهنده راستين خط خمينى مىداند و مىنويسد:
«نگوئيد آيتالله خامنهاى از ’خط امام’ خارج شده است، او بيش از هر کس ديگر به ’خط امام’ ملتزم است. مگر ’خط امام’ جز اين است که ’حفظ نظام از اوجب واجبات است’ و براى حفظ نظام، مىتوان ’کليه ى احکام اوليه ى اسلام چون نماز و روزه و حج را تعطيل کرد’ ؟ آيتالله خامنهاى در حال عمل به همين فرامين است. زندان کردن مخالفان، حمله ى اوباش به بيت مراجع تقليد (آيتالله منتظرى، آيتالله صانعى و… )، عزل مراجع تقليد از مرجعيت، بىدين و ضدانقلاب و جاسوس خواندن موسوى و کروبى، و… همه، عين ’خط امام’ است… آيتالله خمينى نظريه ولايت مطلقه ى فقيه را جعل کرد، نه آيتالله خامنهاى. دومى، به نظر ات و فرامين اولى عمل مىکند. اين رژيم، رژيم دروغ و نيرنگ است. دستگاه سلطانى شبانه روز در حال برساختن دروغهاى تازه است»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر