۱۳۸۹ خرداد ۳۰, یکشنبه

به چه دليل وزارتخارجه آمريكا نام سازمان مجاهدين را در ليست تروريستى نگاه داشته؟
كنفرانس اكثريت كنگره آمريكا در خصوص حمايت از  ساكنان اشرف
كنفرانس اكثريت كنگره آمريكا در خصوص حمايت از ساكنان اشرف
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
هافينگتن پست با درج مقاله‌يى خواستار تضمين حفاظت اشرف توسط دولت آمريكا و حذف نام مجاهدين از ليست تروريستى وزارتخارجه آمريكا گرديد.

در اين مقاله كه توسط الن گرسون، وكيل و مشاور ارشد هيأت آمريكا در سازمان مل در زمان دولت ريگان و رئيس شركت حقوقىاى جى اينترنشنال نوشته شده، آمده است:
به چه دليل وزارتخارجه امريكا، سازمان مجاهدين خلق ايران، بزرگترين سازمان ضد ملاها و حامى دموكراسى و آزادى در ايران را در ليست تروريستى نگهداشته است.

هافينگتون پست در اين مقاله به سخنان اعضاى كنگره در اين رابطه پرداخته و مى‌افزايد، براد شرمن نماينده كنگره از كاليفرنيا و رئيس زير كميته تروريسم در حالى كه از بودن نام مجاهدين در ليست تروريستى متحير بود در جلسه بريفينگ گفت: من اين را مىدانم كه ملاهاى حاكم بر ايران از هيچ سازمانى بيش از مجاهدين نمىترسند و اين بهترين تعريف ممكن از اين سازمان است.

نماينده كنگره دانا روهراباچر گفت آنچه در حال حاضر براى همه ما ضرورى است اين است كه با هم متحد باشيم و نگذاريم نفرات اشرف يا مردم ايران هيچ زمانى عليه ديكتاتورى ملاها تنها بمانند و جودى چو (Judy Chu)، نماينده دموكرات از كاليفرنيا اعلام كرد كه، بايد مطمئن شويم حتى با خروج آمريكا از عراق، از مجاهدان اشرف حفاظت مىكنيم. آنها كسانى هستند كه براى آنچه حق است ايستادهاند و ما بايد مطمئن شويم كه امنيت آنها تامين شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر