۱۳۸۹ خرداد ۲۶, چهارشنبه

رادیو فرانس کولتور-کلوتید رایس...مرتضوی به من گفت .بله تو مجاهدین خلق را میشناسی...

کلوتید ریس : مرتضوی به من گفت ، بله تو مجاهدین را می شناسی ، من گفتم نه .گفت ” بله ، اما تو آنها را می شناسی بدون اینکه بدانی”
اشتراک‌گذاری
چهارشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۹ / ۱۶ ژوئن ۲۰۱۰
رادیو فرانس کولتور دومین قسمت مصاحبه اختصاصی خود با کلوتید ریس شهروند فرانسوی که مدتها گروگان رژیم ملاها بود و در یک معامله در ازای آزادی محمد وکیلی راد قاتل شاپور بختیار به فرانسه بازگشت را پخش کرد . خانم ریس در بازگوئی خاطراتش از زندان اوین و دادگاههای نمایشی آخوندها گفت که بازجویان او را متهم به داشتن رابطه با مجاهدین خلق می کردند. وی گفت : مرتضوی به من گفت ، بله تو مجاهدین را می شناسی ، من گفتم نه ، من مجاهدین را نمی شناسم ، او به من گفت ” اما چرا ، تو آنها را می شناسی ” و من گفتم ” نه نمی شناسم ” او به من گفت ” بله ، اما تو آنها را می شناسی بدون اینکه بدانی ” و به این شیوه آنها از آدم اعتراف می گیرند

۱ نظر: