۱۳۸۹ خرداد ۲۸, جمعه

سناتور لیبرمن: تصویب لایحه تحریمهای سنگین تنها شانس برای جلوگیری از مقابله با این رژیم

جمعه، ۲۸ خرداد ۱۳۸۹ / ۱۸ ژوئن ۲۰۱۰
AddThis Social  Bookmark Button

سناتور لیبرمن خبر از تصویب قریب الوقوع لایحه تحریم های سنگین کنگره آمریکا علیه رژیم آخوندی داد و آنرا آخرین شانس برای ممانعت از مقابله نظامی با این رژیم دانست.

جوزف لیبرمن, سناتور مستقل, تحریم های جدید کنگره را بی نظیر و پُرقدرت خواند و گفت: هرگز تحریمهایی به این گستردگی و قدرت علیه رژیم ایران اِعمال نشده است.

لیبرمن افزود: بسته تحریمها هنوز در حال تکمیل شدن است و بر روی برنامه اتمی رژیم ایران و نقض حقوق بشر متمرکز خواهد بود.

وی در ادامه گفت: «تحریم های خیلی قدرتمند», سیستم مالی رژیم ایران, تامین کنندگان بنزین و سایر فرآورده های تصفیه شده نفتی آن را هدف قرار خواهد داد.

از سوی دیگر وزیر خارجه آمریکا از تحریم های اتحادیه اروپا و استرالیا علیه دیکتاتوری آخوندی استقبال کرد و گفت: پیام روشنِ تحریم ها به رژیم ایران این است که یا به مسئولیت های بین المللی پایبند باشید و یا با انزوای بین المللی فزاینده و عواقب آن مواجه شوید.

هیلاری کلینتون همچنین از استرالیا به خاطر تحریم بانک ملت و خطوط کشتیرانی نظام آخوندی و همچنین از ممنوع الورود کردن یکی از سرکردگان سپاه پاسداران تمجید کرد.
یادآوری میکنیم در پی تصویب قطعنامه چهارمین دور تحریم های ملل متحد, وزارت خارجه استرالیا, ورود پاسدار قاسمی فرمانده قرارگاه موسوم به خاتم الانبیاء به این کشور را ممنوع اعلام کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر