۱۳۸۹ خرداد ۱۶, یکشنبه

گرگهاى وارث خمينى همديگر را مىدرند
حسن خميني و پاسدار نجار, در جريان مراسم سالمرگ دجال دست به يقه  شدند
حسن خميني و پاسدار نجار, در جريان مراسم سالمرگ دجال دست به يقه شدند
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
درگيرى لفظى ميان پاسدار احمدىنژاد و محمدعلى انصارى رئيس ستاد سالمرگ خمينى جلاد و ناتمام ماندن سخنرانى نوه دجال جماران، به درگيرى و کتک کارى ميان باندهاى درونى رژيم در پشت صحنه کشيده شد و حسن خمينى چند کشيده و مشت بر سر و صورت پاسدار نجار وزير کشور دولت احمدىنژاد کوبيد و او را روانه بيمارستان ساخت.

به گزارش رسانههاى خبرى وابسته به باند ولىفقيه ارتجاع، پس از نا تمام ماندن سخنرانى حسن خمينى نوه خمينى دجال، و فحش دادن پاسدار احمدىنژاد به محمدعلى انصارى، ميان آن دو و پاسدار محمد نجار وزير کشور درگيرى شدى لفظى و سپس کتکارى درگرفت.
در اين درگيرى حسن خمينى حداقل سه کشيده و يک مشت بر صورت پاسدار نجار کوبيد که منجر به پاره شدن بخيه جراحى عمل سينوسها و خونريزى شديد شد و روانه بيمارستان گرديد.

رسانه خبرى جوان آنلاين وابسته به باندهاى ولىفقيه ارتجاع نوشت: «پس از اتمام سخنان رئيسجمهور و هنگامى درگيرى لفظى شديدى ميان محمدعلى انصارى و نجار در مىگيرد که سيد حسن مصطفوى نيز در اين درگيرى به نفع انصارى وارد ماجرا شده و به برخورد با نجار مىپردازد. اخبار به‌دست آمده حکايت از آن دارد که سيد حسن مصطفوى حتى با نجار درگيرى فيزيکى پيدا کرده و اخبار از نواختن سه سيلى به وزير کشور و ضربه مشت وى به بينى محمد نجار حکايت دارد.

اين رسانه حکومتى افزود: «وزير کشور پيش از۱۴ خرداد تحت عمل جراحى سينوس قرار گرفته بود و به توصيه پزشکان معالج بايستى تحت نظر پزشکان قرار مىگرفت وليکن در روز ۱۴ خرداد حاضر شد که پس از سخنرانى سيد حسن مصطفوى مورد ضرب و شتم وى و محمدعلى انصارى قرار گرفت بهطورى که بخيههاى صورت وى پاره گرديد و دچار خونريزى شد. وى پس از حملهاين دوتن هم اکنون مجددا در بيمارستان چمران بسترى گرديده است.

خاطر نشان مىشود، در نمايش سالمرگ دجال جماران، پاسدار احمدىنژاد هنگام سخنرانى به محمد انصارى دبير ستاد اين نمايش که در کنارش ايستاد بود، مورد حمله قرار داد و ايستادن او در کنار خود را بىادبى و زشت ناميد که اين فضاحت از تلويزيون رژيم پخش شد.
يک رسانه خبرى وابسته به باندهاى ولىفقيه اين واکنش پاسدار احمدىنژاد را پاسخى کوبنده توصيف کرد و نوشت: «ايستادن انصارى کنار احمدىنژاد کاملا اين تلقى را داشت که مىخواهد با حضور خود به احمدىنژاد بفهماند که بايد سخنان خود را کوتاه کند».
به نوشته اين رسانه حکومتى: «چند دقيقه بعد انصارى مجددا وارد جايگاه شد و اين بار نزديکتر به احمدىنژاد ايستاد تا جايى که احمدىنژاد خطاب به او گفت: ايستادن شما اين‌جا کار زشتى است، بفرماييد»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر