۱۳۸۹ خرداد ۳۰, یکشنبه

احمد خمینی به دست چه کسانی «سر به نیست» شد؟

یک‌شنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ / ۲۰ ژوئن ۲۰۱۰
AddThis Social  Bookmark Button

باند مغلوب با انتشار یک خبر از وقایع پشت پرده نماز جمعه ۱۴خرداد از زبان کسی که او را «خادمه سالخورده» بیت خمینی معرفی کرده, از کشته شدن احمد خمینی به دست ایادی خامنه ای خبر داده است.

سایت جرس (۲۸خرداد۸۹) در این رابطه نوشت: «وقتی ماموران لباس شخصی شعار سیدحسن نصرالله فرزند روح الله را سر داده بودند، خانم مسنی برمیخیزد، به سوی همسر جناب آقای خامنهای که در صف اول بانوان نمازگزار نشسته بود، میرود و علیه خانواده آقای خامنهای شروع به شعار دادن میکند، و با زبانی صمیمی از سید حسن و جدش حمایت میکند. عکسالعمل این خانم هشتاد ساله آنقدر طبیعی و مادرانه بوده که تعدادی از بانوان نمازگزار را به همراهی میطلبد.

نمازگزاران قدیمی او را معرفی میکنند. او کسی نبوده جز ”منیره خانم“ خادمه بیت آیتالله خمینی که عاشقانه فرزندان و نوههای امام را فرزندان و نوه خود میداند. منیره خانم همسر آقای خامنهای را در برابر جمعیت مورد خطاب قرار میدهد: از جان نورچشم من چه میخواهید؟ به سید حسن من چکار دارید؟ نکند میخواهید او را هم مثل پدرش سربه نیست کنید؟ خیال کردهاید مردم بیشعورند؟ همه می دانند که این بازیها برای به تخت نشاندن پسرت مجتبی است. اما این آرزو را به گور خواهی برد».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر