۱۳۸۹ تیر ۹, چهارشنبه

سوز و گداز متکی و فلاحت پیشه از اجتماع عظیم ایرانیان در پاریس

چهارشنبه، ۰۹ تیر ۱۳۸۹ / ۳۰ ژوئن ۲۰۱۰
AddThis Social  Bookmark Button

در ادامه عقده گشاییهای زنجیر وار مقامات و کارگزاران رژیم در قبال اجتماع عظیم ایرانیان در پاریس، متکی وزیر خارجه دیکتاتوری آخوندی نیز به صحنه آمد و باسوز وگداز گفت این بازی برای فرانسه و اروپا سودی نخواهد داشت و بهتر است با نظام وارد تعامل شوند.

متکی بار دیگر نسبت به ابطال برچسب آخوند ساخته تروریستی علیه مجاهدین به زوزه کشیدن پرداخت و گفت : در کارنامه اتحادیه اروپا در سالهای اخیر چه چیزی و جود دارد: فقط در کارنامه اروپا نوشته شده که نام منافقین را از فهرست گروههای تروریستی خارج کرده است.
از سوی دیگر، نبی حبیبی، گرداننده باند فاشیستی مؤتلفه، از وزیر خارجه رژیم خواستار احضار سفیر فرانسه و اعتراض به خاطر برگزاری اجتماع عظیم مقاومت در پاریس شد.

فلاحت پیشه، عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس ارتجاع، نیز مهار از کف داد و گفت: «حدود۷ سال پیش فرانسه بعد از اینکه به منافقین مامن و پناه داد، شروع به دستگیری سران این گروهک و اعضای آن کردند و اکنون دوباره به جایی رسیده اند که مجددا به آنها مامن و پناه می دهند که این یک تناقضی است که ناشی از حاکمیت سیاست بر رفتار است».
جواد ابطحی عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس ارتجاع نیز، به میدان فرستاده شد و مدعی شد که دولت فرانسه تحت فشار لابیها ناگزیر به حمایت از مجاهدین روی آورده است.
این نماینده مجلس ارتجاع بخاطر حذف نام مجاهدین از لیست گروههای تروریستی اتحادیه اروپا گفت: به دلیل تحت فشار بودن از سوی آمریکا و لابی صهیونیست ها سرانجام، گروه منافقان را از لیست گروه های ترور خارج کردند.
رسانه های حکومتی نیز با گذشت چهار روز از برگزاری اجتماع عظیم ایرانیان آزاده و هواداران مقاومت ایران در شهر تاورنی، همچنان صفحات خود را به عقده گشایی اختصاص می دهند.
رادیوتلویزیون ولی فقیه ارتجاع که حتی صدای باندهای داخل نظام را هم درآورده طی دو برنامه در دو روز متوالی، حقد و کینه آخوندی را علیه مجاهدین به نمایش گذاشت و با سوز و گداز از حمایتهای بین المللی در اروپا و آمریکا از مقاومت و شرکت شخصیتهای سیاسی همچون جان بولتن در گردهمایی بزرگ تاورنی، تلاش کرد مرهمی بر زخم درمان ناپذیر رژیم بگذارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر