۱۳۸۹ تیر ۸, سه‌شنبه

واكنشهاى زبونانه سركردگان رژيم در قبال بزرگترين گردهمايى ايرانيان در تاورنى
تظاهرات عظيم ايرانيان در تاورني, پيامي براي سرنگوني ر.ژيم آخوندي
تظاهرات عظيم ايرانيان در تاورني, پيامي براي سرنگوني ر.ژيم آخوندي
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
واكنشهاى سراسيمه و هراس آلود ديكتاتورى آخوندى در قبال اجتماع عظيم ايرانيان درتاورنى پاريس و حمايت گسترده داخلى و بينالمللى از اشرف قهرمان، باسوزوگداز احمدىنژاد وعقده گشاييهاى زنجيره‌يى سركردگان نظام همچنان ادامه دارد:

پاسدار احمدىنژاد گماشته ولىفقيه ارتجاع، درواكنشى زبونانه به اجتماع عظيم ايرانيان عليه نظام پليد ولايتفقيه و در حمايت از اشرف قهرمان، آن را حمايت «دشمنان ازتروريستها» قلمداد كرد و درحالى كه ديكتاتورى تروريستى آخوندها را «ملت ايران» مىناميدگفت:
دشمنان امروز ملت ايران همان كسانى هستند كه تروريستهاى آنزمان را حمايت كردند، تشويق كردند، براى آنها هورا كشيدند و امروز هم به آنها امكان فعاليت تروريستى ارائه مى‌كنند.

پاسدار كاظمى قمى، ازسركردگان نيروى تروريستى قدس و سفير رژيم در عراق، با سوز و گداز از اجتماع عظيم ايرانيان آزاده در فرانسه، گفت: حركتى را سركردگان اين گروهك در فرانسه انجام و با هزينه‌اى سنگين تعداد كمى را جمع كردند و تبليغ زيادى را انجام دادند»
پاسداركاظمى قمى، بيانيههاى 23اكثريت پارلمانى از آمريكا و اروپا تا اردن وسخنرانان برجسته گردهمايى ايرانيان را «سياستمداران منفور و ورشكسته» خواند و با برملا كردن سوزجگرخامنهاى بهخاطر حمايت جهانى از حقوق مجاهدان اشرف گفت «برخى از سياستمداران ورشكسته‌اى كه منفور مردم ايران هستند و در كشور خودشان نيز جايگاهى ندارند بهعنوان حامى در اين تجمع آوردند، براى اينكه اعلام كنند اين گروهك در عراق بمانند».

پاسدار كاظمى قمى، به منظور دلدارى دادن به ولىفقيه مفلوك، به دولت تاريخ در رفته مالكى متوسل شد و ابلهانه افزود: «تصميم دولت عراق براى اخراج مجاهدين جدى است».

آخوند احمد خاتمى عضو هيأت رئيسه خبرگان ارتجاع نيز كه اظهاراتش توسط خبرگزارى حكومتى ايسنا منتشر شده، بخش اعظم سخنرانى خود را به سوز و گداز عليه مجاهدين اختصاص داد و قيام سراسرى مردم ايران را الگوبردارى از مقاومت انقلابى مجاهدين در سالهاى58 و 59 دانست.
آخوند احمدى خاتمى گفت: «در فتنه‌ 88 هم هر چه توانستند عليه ولايت انجام دادند. فقط كارشان مثل سال 59 به ترور و جنگ مسلحانه نكشيد. بيانيه‌ها و مصاحبه‌هاى آنها ضد ولايت بود و مى‌خواستند مردم را از ولايت جدا كنند».

كوثرى و اسدالهى از سركردگان كميسيونهاى مجلس ارتجاع نيز در سوزش از اجتماع عظيم هموطنان آزاده در پاريس، به عقده گشايى پرداختند. كوثرى نايب رئيس كميسيون امنيت و سياست خارجى مجلس ارتجاع، در حمايت از عربده كشيهاى شمارى از مزدوران بسيجى در مقابل سفارت فرانسه مدعى شد: کسانى که خود دم از حقوقبشر مىزنند و ادعاى مبارزه با تروريسم را در سر دارند به منافقين پناهندگى دادهاند و از آنها حمايت مىکنند.
اين نماينده مجلس ارتجاع افزود: «منافقين در قالب سازمان مجاهدين خلق بعد از پيروزى انقلاب اسلامى… در برابر امام راحل و امت ايستادند…
نايب رئيس كميسيون امنيت و سياست خارجى مجلس ارتجاع، به اين كه سرنخ مزدوران اعزامى به ورودى اشرف در دست اطلاعات آخوندى و ولىفقيه مفلوك است، اعتراف كرد و گفت: «تعدادى از خانوادههاى اعضاى منافقين به ما مراجعه کردهاند تا به اردوگاه اشرف بروند و بتوانند منافقين را به کشور بازگردانند که کميسيون امنيت ملى اين موضوع را از دستگاههاى امنيتى پيگيرى مىکند…

اسداللهى عضو هيأت رئيسه کميسيون حقوقى و قضايى مجلس ارتجاع، در واكنشى ابلهانه به اجتماع عظيم ايرانيان مدعى شد: «موضوع استرداد منافقين هفته آينده در کميسيون حقوقى مجلس بررسى مىشود.
آخوند مصطفى طباطبايىنژاد نماينده ديگر مجلس ارتجاع نيز باسوزدل بسيار ازگردهمايى ايرانيان آزاده ازسراسرجهان درتاورنى گفت: «مسئولان دستگاه ديپلماسى بايد موضوع استرداد منافقين را به‌طور جدى پيگيرى کنند ضمن اينکه ما هم به سهم خود هفته آينده اين موضوع را در کميسيون حقوقى و قضايى مجلس پيگيرى خواهيم کرد.

ديكتاتورى آخوندى در ادامه واكنشهاى عجز آلود و افسارگسيخته، با آوردن پاسدار احمدىنژاد و چند نماينده در مجلس بسنده نكرد، بلكه امسال الله كرم سر چماقدار معروف رژيم را اين بار با عنوان استاد الله كرم، وارد صحنه كرد تادر تجمع فرمايشى و عربدهكشى مزدوران رژيم در مقابل سفارت فرانسه اندر باب حقوقبشر و تروريسم سخنرانى كند.
به نوشته خبرگزارى حكومتى فارس، الله كرم گفت: «فرانسه تصور مى‌كند كه منافقين در مقابل ايران مى‌توانند به آنها كمك كنند، اما اينها خيالات خام و اشتباهات استراتژيك است».
سرچماقدارخامنهاى تلاش كرد مزدوران سرخورده ولايتفقيه افيونى را با قراراداد دوجانبه ومفتضح شده خامنهاى - مالكى و دولت تاريخ دررفته او تسلى بدهد ودراين رابطه، باحماقت بسيار گفت «حال كه دولت شيعه عراق خواستار تعطيلى پايگاه اشرف و اخراج منافقين است، فرانسه با حضور در امارات و طراحى نبرد آتى عليه ايران اين تصور را دارد كه منافقين در اين راه به فرانسه كمك‌هاى لازم را خواهند داد، اما اينها خيالات خام و اشتباهات استراتژيك است»..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر