۱۳۸۹ خرداد ۱۸, سه‌شنبه

رژيم آخوندى براى تحميل حجاب اجبارى به استيصال رسيده است
طرح حجاب اجباري با شكست مواجه ميشود
طرح حجاب اجباري با شكست مواجه ميشود
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
با مقاومت زنان و دختران در برابر حجاب اجبارى و شکست طرحهاى سرکوبگرانه براى واداشتن زنان به تسليم، آخوندها اکنون به اقدامات احمقانه و مبتذل «تشويقى» روى آوردهاند.
به نوشته خبرگزارى حکومتى آريا در نهمين نشست شوراى به اصطلاح فرهنگى، ورزشى و اجتماعى، «فرهنگ استفاده از پوشش مناسب اسلامى و راه کار نهادينهسازى آن در منطقه دارالمومنين تهران» بررسى شد.

به گزارش اين خبرگزارى و به نقل از روابط عمومى شهردارى منطقه ۱۴ ، على محمدنژاد شهردار رژيم در منطقه با تاکيد بر گسترش حجاب اجبارى گفت: «حجاب، عفاف و حيا حلقههايى از زنجيرهاى به هم پيوسته هستند که درحفظ ارزشها و باورهاى دينى نقش مهمى را ايفا مىکنند. به همين منظور شهردارى منطقه ۱۴ براى تشويق شهروندان با نصب پوسترها و بنرهايى با مضامين حفظ ”عفاف و حجاب“ با استفاده از آيات و روايات اسلامى، تبليغات محيطى گستردهاى را در سطح شهر انجام مىدهد».

محمدنژاد با اشاره به ترفندهاى رژيم براى تحميل حجاب اجبارى افزود: «در خصوص حجاب ادارهها و نهادهاى سطح منطقه اقداماتى تشويقى را صورت خواهيم داد تا کارکنان به استفاده از حجاب برتر (چادر) ترغيب شوند، و نيز براى بانوان و دانش آموزانى که توانايى خريد چادر را ندارند، تسهيلات ويژه خريد چادر با توجه به شناسايى مسوولان امر، مانند اداره بانوان، مدارس و… فراهم خواهدشد، تا براى حفظ ارزشهاى اسلامى در دارالمومنين تهران هيچ کس محدوديتى نداشته باشد».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر