۱۳۸۹ خرداد ۱۳, پنجشنبه

وحشت متكى جنايتكار، از ديدارهاى رئيسجمهور برگزيده مقاومت از پارلمان اروپا
اعتراض نمايندگان شريف پارلمان اروپا به حضور متكي جنايتكار
اعتراض نمايندگان شريف پارلمان اروپا به حضور متكي جنايتكار
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
متکى وزير خارجه ديکتاتورى آخوندى يک روز پس از رسوايى بينالمللى بهخاطر افشاگرى نمايندگان پارلمان اروپا و استقبال از وى با شعار «جاى قاتل اين‌جا نيست» و «حضور تو ننگى براى پارلمان اروپاست» خشم خود را عليه مجاهدين به نمايش گذاشت و مدعى شد که به پارلمان اروپا توصيه کرده از برقرارى ارتباط با مجاهدين خوددارى کنند. درحاليکه اعتراض نمايندگان پارلمان اروپا به حضور وزير خارجه ديکتاتورى آخوندى و رسوا شدن او وسيعا در رسانههاى بينالمللى منعکس شد، متکى در مصاحبه با خبرگزارى حکومتى فارس، ۱۳ خرداد، به نحو مضحکى گفت: «: من در پارلمان اروپا صريح صحبت کردم و متذکر شدم که برخى نمايندگان اتحاديه اروپا نسبت به گروههاى تروريستى مراقب باشند. گروههايى که در ايران پرونده تروريستى دارند».

وزير خارجه جنايتکار رژيم بدون اشاره به اينکه نمايندگان پارلمان اروپا تصاوير ندا، شهيد قيام سراسرى مردم ايران را بهعنوان نشانه سبعيت و جنايت بىحد و حصر رژيم در دست داشتند، با سوز و گداز گفت:
آنان هزاران نفر را به قتل رسانده‌اند. به نمايندگان پارلمان اروپا گفتم که شايسته آنان نيست با اين گروههاى تروريستى ارتباط داشته باشند. اعضاى اين گروههاى تروريستى نبايد اجازه داشته باشند وارد پارلمان شوند و با نمايندگان ديدار کنند. ما تروريسم بد و خوب نداريم. اين رفتارها مى‌تواند به همکاريهاى فيمابين خدشه‌دار وارد کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر